حضور فعال بیمه ملت در روز اول نمایشگاه/

نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس 2022 افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس 2022 افتتاح شد
کدخبر : 40984

با افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش، غرفه بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت بیمه در روز اول این نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان تخصصی حوزه بورس، بانک و بیمه بود.

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور  و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور رییس کل سازمان خصوصی سازی، رییس کل بیمه مرکزی، دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور، سرپرست شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جمعی از مدیران کشوری گشایش یافت.

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2022) از 25 تا 28 مهرماه 1401 در جزیره کیش برگزار می‌شود و بیمه ملت که در سال 1401 برای سومین سال متوالی با کسب عنوان سطح یک توانگری مالی، با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان توانگرترین شرکت بیمه در سال 1401 معرفی شده است، در روز اول این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان تخصصی این نمایشگاه مواجه شد.

۲۵۰ شرکت و سازمان خصوصی و دولتی در ۹۰ غرفه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندی های خود در موضوعات تخصصی را به نمایش گذاشته اند.

بیمه ملت با درک اهمیت این رویداد مهم اقتصادی در سطح داخلی و بین‌المللی و همین طور با هدف معرفی خدمات و توانمندی‌های صنعت بیمه، امسال نیز همانند سال گذشته به عنوان حامی کیش اینوکس، افتخار حضور در جمع فعالان اقتصادی داخلی و بین‌المللی را دارد.

موضوعاتی همچون نقش بازار سرمایه در رونق تولید، هدایت نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید، رشد اقتصاد دانش‌بنیان و تقویت توانمندی‌های ملی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه‌های استراتژیک، معرفی ابزارها و روش‌های نوین تامین مالی، نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشور، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه، توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در مناطق آزاد، دیپلماسی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در ابعاد منطقه‌ای و جهانی، از جمله مهم‌ترین محورها و اهداف این دوره از نمایشگاه است.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: