تامین سرمایه تمدن/

رونمایی از سامانه «IBpay» توسط تامین سرمایه تمدن

رونمایی از سامانه «IBpay» توسط تامین سرمایه تمدن
کدخبر : 41048

شرکت تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2022) از سامانه های مدیریت جامع پرداخت (IBpay) وسامانه معاملاتی ای بی تریدرپلاس (IBtrader+ ) رونمایی کرد.

تامین سرمایه تمدن در اولین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2022 در راستای توسعه زیست بوم بازار سرمایه و پلتفرم های سرمایه گذاری از سامانه مدیریت جامع پرداخت با نام تجاری pay)IB)وسامانه معاملات آنلاین با نام تجاریtrader+)IB) با حضور نصر اله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، رضا عیوضلو عضو هیات مدیره سازمان بورس، علیرضا دلیری دستیار ویژه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس واوراق بهادر ،بهنام محسنی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و ...  رونمایی کرد.

 IBpay  چیست؟

سامانه ای بی پی ، جهت انجام صفر تا صد همه پرداخت های هر شرکت تولیدی و خدماتی و نهادهای بزرگ مالی اعم از صندوق های سرمایه گذاری ، تامین سرمایه ها ، شرکت های سبد گردانی و کارگزاری تولید شده است .

به کمک ای بی پی مدیریت پرداخت ها ، ثبت اسناد ،انواع اعتبار سنجی اتوماتیک قبل از پرداخت ، امضای دیجیتال کارتابلی و نهایتا پرداخت به صورت گروهی و تکی به سادگی قابل انجام است .

این سامانه اتصالی پایدار با سیستم Coreبانک های کشور برقرار نموده تا دستورات انتقال وجه از نوع ساتنا ، پایا و هر گونه پرداخت را در کنار انواع استعلام اجرایی نموده است . همچنین به مدد گواهی اسناد پرداختی خروجی از IBpayکلیه نیازهای حسابرسی و سازمان بورس در این خصوص فراهم شده است .

IBpayمدیریت دسترسی بسیار ویژه و امنی ایجاد کرده تا کلیه مراحل ایجاد پرداخت ،تعیین اعتبار آن ،دریافت امضا از امضاداران پرداخت ، ایجاد سند پرداخت و اعتبار سنجی اسناد و...را عملیاتی کرده است .

چرا IBpay

راهکار ابری

ارایه راهکار ابری بدون نیاز به خرید سرور و هزینه نگهداری از تجهیزات

کاهش هزینه

کاهش هزینه های پرداخت های بانکی و هزینه های ریالی صندوق های سرمایه گذاری

امنیت بالا

ایجاد امنیت در پرداخت ها حتی بالاتر از درگاه های اینترنتی بانک ها

رعایت الزام سازمان بورس

پوشش و رعایت تمامی قوانین ،باید ها و الزامات سازمان بورس و اوراق بهادر

پشتیبانی بی وقفه پیشتیانی 24 ساعته در 7 روز هفته از سامانه و اطلاعات

سرعت بالا

ارایه سرعت بالا در پردازش اطلاعات از جمله اعتبار سنجی و شتاب در پرداخت های صندوق ها

بانک های متصل به IBpay

در حال حاضر بانک های شهر ، توسعه صادرات ایران ، سینا و صادرات به این سامانه متصل هستند .

عملکرد IBpay

حجم تراکنش های این سامانه بیش از 440هزار میلیارد ریال و تعداد تراکنش ها بیش از 5میلیون می باشد و همچنین شماره حساب 700هزارمشتری در سامانه تعریف شده و 11نهاد در آغاز به کار به این سامانه متصل شده اند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید