بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

امضای تفاهم‌نامه های همکاری بین دانشگاه پیام نور استان گیلان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

امضای تفاهم‌نامه های همکاری بین دانشگاه پیام نور استان گیلان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
کدخبر : 41110

در جلسه مدیر شعب استان گیلان با ریاست دانشگاه پیام‌نور استان گیلان، تفاهم‌نامه‌های همکاری به امضای طرفین رسید.

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان طی دیداری صمیمانه با دکتر «مهرداد توکلی راد» ریاست دانشگاه پیام‌نور استان گیلان به معرفی مأموریت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت.

در این دیدار که در محل دانشگاه پیام‌نور استان گیلان برگزار شد، نجفی شعاع با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک در حوزه‌های ازدواج جوانان، بهبود معیشت و اشتغالزایی و پرداخت وام به دانشجویان عملکرد شایسته‌ای را از خود نشان داده است.

مدیر شعب استان گیلان در ادامه به تشریح شرایط همکاری در قالب طرح‌های متنوع با دانشگاه پیام نور استان گیلان پرداخت و پیشنهاد تشکیل و افتتاح صندوق پرسنل نزد بانک برای بهره‌مندی استادان و کارکنان از وام‌های حمایتی حقوقی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه پذیرندگی با دانشگاه پیام‌نور جهت پرداخت وام‌های شهریه تا سقف ۱ میلیارد ریال به دانشجویان را مطرح کرد.

وی افزود: به همه پرسنل و استادان دانشگاه، کارت اعتباری ۱ میلیارد ریالی با کارمزد ۴ درصد از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعطا خواهد شد.

در ادامه «توکلی راد» ضمن تقدیر از عملکرد مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه اجرا و استقرار بانکداری اسلامی، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری دانشگاه پیام‌نور و بانک‌ها، بانکداری اسلامی و قرض‌الحسنه، بیشتر از گذشته در شبکه بانکی پیاده‌سازی شود.

در پایان با عنایت به مذاکرات صورت گرفته، تفاهم‌نامه همکاری کالاکارت سازمانی و پذیرندگی کالاکارت به امضای طرفین رسید. گفتنی است دانشگاه پیام‌نور استان گیلان ۵۰۰ نفر پرسنل دارد که از این پس می‌توانند در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده از وام قرض‌الحسنه برخوردار شوند.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید