در شش ماهه اول سال جاری رخ داد؛

اعطای بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن

اعطای بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن
کدخبر : 41149

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن خبر داد: بانک مسکن در شش ماهه اول سال 1401 بیش از 21 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 14هزار و 52 نفر متقاضی که از طریق این بانک اقدام کرده‌اند، اعطا کرده است.

مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بانک مسکن در راستای تحکیم کانون خانواده و اجرای سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم در سال جاری اقدام به ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان گرامی کرده است.

وی افزود: بر همین اساس تا تاریخ 24 مهرماه سال جاری 24 هزار و 939 نفر در صف انتظار دریافت این تسهیلات در بانک مسکن قرار داشته‌اند. این درحالی است که تا تاریخ مزبور 41 هزار و 539 نفر در سایت بانک مسکن ثبت نام کرده‌اند.

سندگل نظامی تصریح کرد: بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا تاریخ 24 مهرماه 21 هزار و480 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده و تعداد افراد تعیین شده در سال 1401 برای دریافت این تسهیلات 16 هزار و 600 نفر است.

گفتنی است، یک هزار و 499 نفر از متقاضیانی که برای اخذ این تسهیلات از طریق بانک مسکن اقدام کرده‌اند، پس از ثبت‌نام نسبت به دریافت آن انصراف داده‌اند.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید