در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد طرفین اعلام شد؛

رضایت آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات بیمه دانا

کدخبر : 41216

نشست مشترک مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و آموزش و پرورش استان کرمان با هدف تقویت مناسبات دوجانبه برگزار شد.

در این نشست هم‌اندیشی که با حضوردکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیات همراه، همکاران شعبه کرمان و جیرفت و برخی از نمایندگان شبکه فروش برگزار شد، دکتر جوادی‌پور طی سخنانی ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های بیمه دانا و ابراز رضایت از تعامل مناسب بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار، خواستار تسریع در ارائه خدمات به فرهنگیان فرهیخته استان کرمان شد.

وی، معلمان را مهندسان عرصه علم و دانش توصیف و با اشاره به خدمات فراوان آنها به دانش آموزان سراسر کشور، ارائه خدمات بیمه‌ای به ایشان را مایه افتخار بیمه دانا دانست و خواستار افزایش تعامل و همکاری‌های دوجانبه شد.

در ادامه این نشست فردین نظری رئیس شعبه کرمان نیز به تشریح عملکرد شعبه و نحوه اجرای قرارداد آموزش و پرورش پرداخت و تسریع در پرداخت خسارت را از اولویت‌های کاری این شعبه برشمرد.

همچنین امیری، معاون پشتیبانی و مالی اداره کل آموزش و پرورش، نیز با تقدیر از شعبه کرمان، رضایتمندی ایجاد شده را نتیجه تعامل، تکریم، پرداخت سریع خسارات و افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد دانست و وعده داد در باره تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص با شعبه کرمان، همکاری لازم صورت گیرد.

گفتنی است: در سفر قائم مقام بیمه دانا به استان کرمان، جلسه‌ای بین ایشان، کارکنان شعبه و نمایندگان با هدف بررسی وضعیت و عملکرد شش ماهه و همچنین رفع مشکلات کاری این شعبه برگزار شد.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید