در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش صورت گرفت:

افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو در آذربایجان غربی و شرقی

افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو در آذربایجان غربی و شرقی
کدخبر : 41244

روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از افتتاح دو نمایندگی مجاز جدید در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد.

این اقدام به منظور بهبود شاخص سهولت دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش و ارتقا رضایت دارندگان محصولات ایران‌خودرو از این خدمات صورت گرفته است.

بنابراین گزارش معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در حال حاضر 652 نمایندگی مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات این مجموعه هستند و با توجه به نیازسنجی در هر استان نمایندگی‌ها به لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا می‌کنند.

ماشااله وردینی ادامه داد: در همین راستا در سال جاری دو نمایندگی جدید و مجهز در شهرهای ملکان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع در استان آذربایجان شرقی و سلماس در زمینی به مساحت 2300 متر مربع در استان آذربایجان غربی، افتتاح شده است؛ این دو مرکز خدماتی جدید دسترسی مشتریان را به خدمات فروش و پس از فروش ایران‌خودرو در این شهرها بیش از پیش تسهیل می‌کنند.

او تشریح کرد: همزمان با اجرای طرح تحول کیفی در سال 1401، علاوه بر بهبود کیفی محصولات تولیدی ایران‌خودرو، کیفیت ارائه خدمات پس از فروش نیز در سطح مطلوبی رشد داشته است؛ چنانکه بر طبق ارزیابی و اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو امسال برای نخستین بار در صنعت خودروی کشور موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به عنوان تنها شرکت حایز این جایگاه شد و با کسب تمامی ستاره‌های ارزیابی صدرنشینی خود را برای سیزدهمین سال متوالی، پرقدرت‌تر از همیشه حفظ کرد.

معاون ایساکو تاکید کرد: خدمات و قطعات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو استاندارد بوده و کیفیت مناسبی دارند و به مدت شش ماه یا ده هزار کیلومتر ضمانت دارند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 12 هزار و 500 نفر در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو شاغل هستند. این افراد پیش از آغاز به کار در دوره‌های مختلفی که در شرکت ایساکو برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و پس از قبولی در آزمون، فعالیت خود را در نمایندگی‌ها شروع می‌کنند.

وی در پایان گفت: با افتتاح این دو نمایندگی‌ها برای نزدیک به 60 نفر از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی در نمایندگی‌های ایران‌خودرو اشتغال‌زایی شده است.

 

روابط عمومی شرکت ایساکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید