با ظرفیت تحویل روزانه ۴۰۰ دستگاه در سایت‌های تولیدی این شرکت صورت گرفت

استقبال گسترده مشتریان ایران‌خودرو از تحویل حضوری

استقبال گسترده مشتریان ایران‌خودرو از تحویل حضوری
کدخبر : 41323

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و پاسخ‌گویی به درخواست آنان مبنی بر تحویل حضوری خودرو در محل کارخانه، نسبت به افزایش ظرفیت تحویل حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی این شرکت در سراسر کشور اقدام کرده است.

مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو با اعلام ظرفیت تحویل روزانه ۴۰۰ دستگاه خودرو به صورت حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو، تصریح کرد: با توجه به تمایل برخی از مشتریان مبنی بر دریافت سریع تر خودرو و صرفه جویی در زمان حمل و پلاک، نسبت به انتخاب این روش تحویل اقدام می‌شود.

حمیدرضا چرمچی با بیان این‌که پس از صدور سند خودرو، پیامک انتخاب گزینه تحویل حضوری برای مشتریان ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: مشتریان ظرف مدت ۱۲ ساعت باید نسبت به انتخاب این گزینه اقدام کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای تحویل حضوری انجام شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده مشتریان از دریافت حضوری خودروها، گفت: در هفت ماهه امسال این روش تحویل به میزان ۱۰۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

چرمچی در عین حال تصریح کرد: در مهرماه امسال نسبت به مهر سال گذشته افزایش ۱۶۶ درصدی در این حوزه را شاهد بوده‌ایم.

مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو افزود: تحویل حضوری در سطح کشور و در سایت‌های استانی ایران‌خودرو افزایش چشم‌گیری یافته به‌گونه‌ای که در پایان مهر امسال، ۱۴ هزار و ۱۱۸ مشتری از این روش استقبال و استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت تحویل حضوری خودرو به میزان ۳۰ درصد از تحویل روزانه گفت: تحویل حضوری در سایت مرکزی ایران خودرو در تهران در روزهای تعطیل نیز فعال است.

چرمچی از افزایش ۳۷ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۳۲۸ هزار و ۶۹۴  دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید