میرزایی:

فاطمی‌امین در وزارت صمت موفق بوده است

فاطمی‌امین در وزارت صمت موفق بوده است
کدخبر : 41382

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: فاطمی‌امین در وزارت صمت موفق بوده است و اقدامات موثری انجام داده؛ امیدوارم همکارانی که استیضاح را طراحی کرده‌اند در جلسات و گفت‌وگوهای پیش رو متوجه توانمندی این وزیر بشوند.

 

میرزایی: فاطمی‌امین در وزارت صمت موفق بوده است/ استیضاح وزیر در این شرایط به صلاح نیست

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت معدن و تجارت، گفت: مشخصا فاطمی‌امین در وزارت صمت موفق بوده است و اقدامات موثری انجام داده؛ امیدوارم همکارانی که استیضاح را طراحی کرده‌اند در جلسات و گفت‌وگوهای پیش رو متوجه توانمندی این وزیر بشوند و فرصت دیگری در اختیارشان بگذارند تا آقای فاطمی‌امین به کار خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه دهد.

وی با اشاره به جایگاه وزارت صمت در کشور، تصریح کرد: وزارت صمت از بزگترین و مهم‌ترین وزارتخانه‌های ما است و یکی از مهم‌ترین عواملی که در سال‌های گذشته موجب ضعف این وزارتخانه و این  حوزه  شده است تغییر مداوم وزیر و مسئول آن است.

نماینده مردم اصفهان در پایان تغییر مدیر ارشد سازمانی مهم مانند وزارت صمت را دلیل بی‌ثباتی حوزه صنعت، معدن و تجارت خواند و خاطرنشان کرد: این تغییرات مستمر موجب عقب ماندگی در برنامه‌ها و بروز مشکلات می‌شود لذا در این شرایط استیضاح وزیر صمت اصلا به صلاح نیست.

 

خبرگزاری برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: