محمدرضا ساکت در آیین رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان:

سپاهان در همه ابعاد حرفه‌ای فعال است

سپاهان در همه ابعاد حرفه‌ای فعال است
کدخبر : 41483

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اساسا هدف باشگاه سپاهان فراهم سازی زمینه اجرای همه ابعاد حرفه‌ای است.

محمدرضا ساکت صبح پنجشنبه در آیین رونمایی از نماد تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: امروز یکی از اهداف باشگاه سپاهان در قالب الگوهای حرفه‌ای به سمع و نظر جامعه ورزش رسید. کسب مجوز حرفه‌ای و استاندارهای مدیریتی الزام‌های اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی را در خود دارد. فیفا و ای اف سی مجوز حرفه‌ای را در قالب این پنج اصل برای باشگاه‌های دنیا معرفی کردند.

وی ادامه داد: افتخار داریم که هرساله به عنوان اولین باشگاه ایرانی مجوز حرفه‌ای را به دست می‌آوریم، یکی از اصول مجوز حرفه‌ای حضور پایدار در عرصه‌های درآمدزایی و بازاریابی همچنین مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات و محصولات به جامعه است. در این مسیر نشان تجاری مهم‌ترین قدم در این گام اساسی و جدی است که فیفا بر آن تاکید دارد. هر باشگاهی باید در حوزه تولید و ارائه محصولات و برندسازی سرآمد باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: اساسا هدف باشگاه سپاهان فراهم سازی زمینه اجرای همه ابعاد حرفه‌ای است. بخش بازاریابی و درآمدزایی یک بخش بسیار مهم برای هر باشگاه بوده که فروشگاه اختصاصی باشگاه سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان فعال است و محصولات اصلی سپاهان را از طریق فروش حضوری و مجازی ارائه می‌دهد.

ساکت با اشاره به نماد تجاری باشگاه سپاهان که با نام «2007» شناخته می‌شود، توضیح داد: در لوگو این نماد تجاری یک ورزشکاری است که 2007 را همراه خود می‌کشد، در سال 2007 مهم‌ترین افتخار فوتبال باشگاهی تاریخ ایران است که در آن سال سپاهان موفق شد به جام باشگاه‌های جهان راه یابد؛ روز راه‌یابی سپاهان به مسابقات نیز همزمان با سالروز تاسیس باشگاه نیز بوده و از همین روی دوم آبان‌ماه به عنوان روز سپاهان نام‌گذاری شده است.

وی درباره فعالیت‌های کانون هوادار تاکید کرد: کانون هواداران با سازماندهی دقیق و منظم هواداران تلاش دارد تا الگوهای فرهنگی، اخلاقی و جوان مردی در حوزه ورزش به ویژه فوتبال بسط و گسترش دهد.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید