منطقه آزاد انزلی/

بازدید اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد از پروژه های گردشگری منطقه آزاد انزلی

بازدید اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد از پروژه های گردشگری منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 41549

در ادامه سفر اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی که به منطقه آزاد انزلی سفر نمودند از پروژه های گردشگری در حال ساخت این منطقه بازدید نمودند

بازدید از پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش مال نخستین بازدید اعضای مجمع بود.

این طرح سرمایه گذاری تجاری تفریحی فرهنگی در ۶ طبقه به مساحت ۲۵ هزار مترمربع بنا شده است و دارای ۱۷۴ واحد تجاری، یک سالن کنسرت استاندارد به ظرفیت ۱۱۰۰ نفر و چهار سالن سینمایی vip، فود کورت، رستوران، مرکز آرامش، شهربازی کودکان و واحد های تجاری و خدماتی ویژه می باشد که به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی برادران آرش و امین تقی پور دهکاء در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال تکمیل است.

در جریان بازدید از این پروژه مدیر طرح گزارشی از روند تکمیل این پروژه فرهنگی و گردشگری ارایه داد

در ادامه بازدید از پروژه مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی در برنامه بود . این پروژه بزرگترین مجموعه تفریحی آبی شمال کشور بوده که با سرمایه گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و رعایت استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

سومین پروژه بازدید نیز پروژه هتل پنج ستاره منطقه آزاد انزلی بود . این هتل در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال ساخت بوده و این طرح از شمال دید کامل به دریا و نوار ساحلی و مارینا و در مجاورت پارک آبی قرار گرفته است.

پایان بخش بازدیدها نیز از مجتمع تفریحی ورزشی پردیس صورت گرفت

مجتمع پردیس که روزهای پایانی تکمیل پروژه را سپری میکند، با زیربنای حدود ۱۷ هزار متر مربع شامل کاربری‌های تفریحی ، گردشگری و ورزشی است .

در این مجتمع سالن های استخر ، سونا و جکوزی و سالن‌های ورزشی شامل سالن ورزشهای والیبال ، فوتسال ، بسکتبال ، إسکواش ، بدمینتون و مرکز کلینیک درمانی و بهداشتی می باشد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید