مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص روش های اصالت قطعه در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران

برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص روش های اصالت قطعه در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران
کدخبر : 41569

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری کارگاه آموزشی روش های شناخت اصالت قطعه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران توسط سایپایدک خبر داد.

سعید علی زاده گفت: در این نمایشگاه انواع قطعات یدکی و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای شرکت سایپایدک در زمینه معرفی قطعات اصلی و سامانه اصالت قطعه معرفی می‌شود.

او افزود: با توجه به پیشتازی سایپایدک در امر مبارزه با توزیع قطعات یدکی تقلبی، در این نمایشگاه روش‌های تشخیص اصالت قطعات یدکی اصلی و تقلبی در قالب کارگاه آموزشی برای بازدیدکنندگان تشریح خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران فرصت مناسبی است تا اقدامات انجام شده شرکت سایپایدک در این زمینه به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه شده و نقطه نظرات خبرگان صنعت قطعه دریافت شود.

او افزود: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان بخش‌های بازرگانی قطعه و بازرگانی خدمات پاسخگوی سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان خواهند بود.

علی زاده گفت: سایپایدک در نمایشگاه قطعات خودرو رویکرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جدیدترین کتاب ها و تالیفات آموزش فنی، به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ می دهد.

او تصریح کرد: برهمین اساس افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه های خودرو نسبت به تشریح آن اقدام می‌کند.

 

روابط عمومی سایپایدک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: