سرپرست بانک مسکن:

۵ هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به بیش از ۳۸ هزار واحد پرداخت شد

 ۵ هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به بیش از ۳۸ هزار واحد پرداخت شد
کدخبر : 41663

سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۵ هزار و ۹۷۵ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴ هزار و ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به ۱۴ هزار و ۹۶۸ واحد توسط بانک مسکن پرداخت شد.

علی عسکری سرپرست بانک مسکن جزئیاتی از ارایه تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهرها را توسط بانک مسکن اعلام کرد.

سرپرست بانک مسکن با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۳۸ هزار و ۹۲۵ واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شد از انعقاد قرارداد بانک با ۳۸ هزار و ۳۵۴ واحد از ابتدای اجرای طرح تاکنون به میزان ۵ هزار و ۹۷۵ میلیاردتومان قرارداد خبر داد.

عسکری در خصوص میزان افراد معرفی شده و میزان تسهیلات پرداخت شده در دولت سیزدهم توسط بانک مسکن توضیح داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۴ هزار و ۹۶۸ واحد متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک با تمامی واحدها به تعداد ۱۴ هزار و ۹۶۸ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

عسکری مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را معادل ۴ هزار و ۷۷ میلیاردتومان عنوان کرد.

گفتنی است، از سال ۱۳۹۸ و از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که بانک در این مدت با ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به میزان یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرد و پرداخت لازم را انجام داد.

 

وزارت راه و شهرسازی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید