تراکنش مالی سریع و امن با شرکت به پرداخت ملت

تراکنش مالی سریع و امن با شرکت به پرداخت ملت
کدخبر : 41721

شرکت به پرداخت ملت یکی از مجموعه‌های فعال مالی است که خدمات آن در بخش تراکنش مورد توجه بوده و در این حوزه فعالیت پررنگی دارد. آمار و ارقام هم گواه رشد روز افزون فعالیت به پرداخت ملت در حوزه تراکنش‌ است. تنها حجم تراکنش‌های انجام شده توسط این مجموعه در نیمه ابتدایی فروردین ماه امسال نسبت به سال قبل، 16.4 درصد رشد پیدا کرد.

 تراکنش‌های مالی به پرداخت ملت به چهار بخش پایانه‌های فروشگاهی، اینترنتی، موبایل و پرداخت الکترونیک بهای سوخت تقسیم می‌شود. میزان رشد تراکنش‌های مالی پایانه‌های فروشگاهی این شرکت در نیمه ابتدایی فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل، 12.26 درصد و بخش اینترنتی، 61.84 درصد اعلام شده است. افزایش تراکنش در پایانه‌های موبایلی در نیمه اول فروردین ماه سال جاری نسبت به 1400، تقریبا 96.71 و پرداخت الکترونیک بهای سوخت هم 24.29 درصد بود.

 

بهبود کیفیت سیستم و ارتقای خدمات به پرداخت

به پرداخت ملت با این حجم از تراکنش‌های پرداخت به دنبال ارتقای مداوم سیستم خود است و برای این منظور تلاش می‌کند. گزارش‌های روابط عمومی این شرکت نشان می‌دهد که سامانه‌های پرداخت و کارت آن، با وجود افزایش میزان تراکنش‌ها در روزهای آخر سال 1400، وضعیت مناسبی داشت و دچار اختلال نشد. این موضوع رضایت پذیرندگان و مشتریان را هم در پی داشت.

سال گذشته به پرداخت ملت به منظور گسترش همه جانبه خدمات خود، با شرکت تارا قرارداد کاری منعقد کرد تا امکان دسترسی به کیف پول الکترونیکی تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه اتفاق بیفتاد.

 

کسب جوایز متعدد در زمینه تراکنش‌های مالی

این مجموعه به دلیل خدمات مناسب در جشنواره‌های زیادی حضور پیدا کرده و جوایزی هم به دست آورده است. آخرین نمایشگاهی که به پرداخت ملت در آن حضور داشته، رویداد تراکنش ایران در دی ماه سال 1400 بود. این مجموعه در نمایشگاه مذکور، محصولات و خدمات جدید هوشمند خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

براساس گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت- فعال در حوزه سیستم‌های پرداخت الکترونیکی- درباره عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در سال 2020، مجموعه به پرداخت ملت رتبه یازدهم را در بین 150 شرکت جهانی به دست آورد. در داخل کشور هم، سال گذشته همین مجموعه از لحاظ تعداد و مبلغ کلی تراکنش‌های داخلی و همچنین میزان تراکنش‌های موبایلی رتبه اول را کسب کرد.

شرکت به پرداخت ملت برای قدردانی از همراهی مشتریان خود، همواره در مناسبت‌ها و شرایط مختلفی مسابقاتی را برگزار می‌کند. این مجموعه سال قبل با همکاری مجتمع تجاری کورش مال برای مشتریانی که از خرید خود را از طریق کارتخوان‌های به پرداخت انجام دادند، جایزه‌های نقدی و چند گوشی تلفن همراه در نظر گرفت.

 

گوشه‌ای دیگر از خدمات به پرداخت ملت

به پرداخت ملت در بازار سرمایه حضور دارد و هنوز سود سهام سال جاری آن بین سهامداران تقسیم نشده است. اما سال قبل همبن شرکت هزار و 79 ریال سود بین سهامداران خود تقسیم کرد.

به پرداخت ملت از سال 1384 در خصوص خدمات پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه مجوزهای رسمی را از بانک مرکزی دریافت کرده و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، پی اس پی، در داخل کشور تلاش می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: