پتروشیمی اروند/

مدیرعامل و رئیس مجمع شرکت پتروشیمی اروند با مدیران پتروشیمی آبادان دیدار و گفت‌وگو کردند

 مدیرعامل و رئیس مجمع شرکت پتروشیمی اروند با مدیران پتروشیمی آبادان دیدار و گفت‌وگو کردند
کدخبر : 41805

مدیرعامل و رئیس مجمع شرکت پتروشیمی اروند با مدیران پتروشیمی آبادان دیدار و گفت‌وگو کردند و زمینه‌های توسعه همکاری دو شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

امروز یکشنبه هشتم آبان‌ماه مدیران پتروشیمی آبادان با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با دکتر محمدرضا کریمی مدیرعامل و افشین کیانی رئیس مجمع شرکت پتروشیمی اروند دیدار و در خصوص تامین بخشی از خوراک پتروشیمی آبادان گفت‌وگو کردند.

در این دیدار محمدرضا کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران پتروشیمی آبادان بر تعامل، همکاری و نگاه توسعه‌ای دوجانبه تاکید کرد.

وی بروزرسانی تجهیزات و تاسیسات پتروشیمی آبادان برای افزایش بهره‌وری را امری ضروری دانست و گفت: افزایش ظرفیت تولید و توجه به صنایع پایین دستی برای جلوگیری از خام فروشی موضوعی است که باید توسط شرکت‌های پتروشیمی در اولویت قرارداده شود تا ضمن ارزآوری برای کشور، سرمایه در داخل کشور گردش پیدا کند و باعث توسعه و شکوفایی اقتصاد و اشتغالزایی شود.

کریمی با بیان اینکه باید تمام تلاش‌ها در راستای تولید محصولات مورد نیاز شر‌کت در داخل انجام شود، ادامه داد: توجه به طرح‌های توسعه‌ای، همکاری و تکیه بر دانش نوین داخل کشور می‌تواند باعث افزایش قدرت رقابت در منطقه و افزایش صادرات شود.

مدیران شرکت پتروشیمی آبادان نیز در این دیدار نقش پتروشیمی اروند در منطقه و تولید محصولات کلیدی و موردنیاز دیگر شرکت‌ها را ارزشمند دانسته و ضمن تاکید بر توسعه همکاری‌ها با این شرکت از همکاری ویژه پتروشیمی اروند در تامین خوراک تقدیر و تشکر کردند.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید