همایش بین‌المللی آموزش تکافل با حضور و مشارکت فعالانه بیمه دانا برگزار شد؛

برج میلاد تهران، میزبان مدیران ارشد صنعت بیمه ایران و جهان اسلام

برج میلاد تهران، میزبان مدیران ارشد صنعت بیمه ایران و جهان اسلام
کدخبر : 41854

اولین دوره بین‌المللی همایش آموزشی تکافل با حضور گسترده کارشناسان بیمه دانا و صنعت بیمه کشور از تاریخ سوم تا هفتم آبان‌ماه امسال در محل سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

افتتاحیه این همایش با حضور مهندس بهزادپور، رئیس‌کل بیمه مرکزی؛ دکتر عسگری رئیس پژوهشکده بیمه، دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه روز سه‌شنبه، سوم آبانماه برگزار و این همایش رسما شروع به کارکرد.

گفتنی است شرکت بیمه دانا بعنوان شرکت پیشرو در ارائه تکافل اسلامی در کشور که نسبت به طراحی محصول مورد نیاز مخاطبان اهل تسنن اقدام کرده است با بیش از60 شرکت کننده از مدیران و کارشناسان این شرکت در همایش فوق حضور یافت.

لازم به ذکر است در دوره پنج روزه این همایش، حدود ۱۵۰ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه، مدیران عامل شرکت‌های بیمه، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت بیمه نیز حضور داشتند که مباحث آن توسط محمد زبیر رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی دبی (CIBE) و خانم یسری رمضان مدیر ارشد منطقه‌ای موسسه الهدی در نیجریه به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

 همچنین در همایش بین‌المللی آموزش تکافل، محورهای اصلی شامل «مقدمه و پیشینه تاریخی تکافل»، «پیشرفت‌های اخیر»، «بانک تکافل»، «تکافل در دنیا»، «بازاریابی تکافل»، «تکافل اتکایی»، «الگو‌های تکافل»، «تفاوت تکافل و بیمه رایج»، «چالش‌ها و فرصت‌های تکافل»، «تکافل خرد» و «رعایت اصول شریعت در تکافل» مورد بررسی قرارگرفت.

 

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید