مدیرعامل شرکت آتراصنعت اصفهان مطرح کرد؛

فولاد مبارکه؛ قوّت قلب شرکت‌های دانش‌بنیان

فولاد مبارکه؛ قوّت قلب شرکت‌های دانش‌بنیان
کدخبر : 41871

مدیرعامل شرکت آتراصنعت اصفهان گفت: فولاد مبارکه قوت قلب شرکت‌های دانش‌بنیان است چرا که همکاری و حمایت زیادی را از این شرکت‌ها انجام می‌دهد.

اکرم وطن‌دوست، مدیرعامل شرکت آتراصنعت اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهارکرد: شرکت آتراصنعت اصفهان شرکتی دانش‌بنیان است که نخستین پروژه خود را در زمینه تولید پودر قالب گرامادا در ایران انجام داد.

وی افزود: این پروژه با حمایت و همراهی تیم‌های فنی شرکت فولاد مبارکه به نتیجه رسید تا امروز نمونه بومی‌سازی‌شده آن با کیفیتی در سطح نمونه‌های خارجی در اختیار صنعت فولاد کشور قرار بگیرد.

بومی‌سازی و تولید نیازهای بزرگترین فولادساز کشور

مدیرعامل شرکت آتراصنعت اصفهان خاطرنشان کرد: ما در ادامه فعالیت‌های خود توانستیم چسب‌های درزگیر قالب و خمیر درزگیر قالب که در صنعت فولاد کاربرد دارد را به مرحله تولید برسانیم؛ اهمیت این محصولات در این است که از نشت ذوب در هنگام تولید و از بریک‌آوت جلوگیری می‌کند.

وی اذعان داشت: قلم گچ مارکار که نمونه‌ خارجی آن نیز در بازار جهانی به فروش می‌رسد، در شرکت آتراصنعت اصفهان طراحی و تولید شده و امیدواریم با ادامه همکاری‌ها، نیازهای بزرگترین فولادساز کشور را با توجه به درخواست‌های آن بومی‌سازی و تولید کنیم.

فولاد مبارکه؛ قوّت قلب شرکت‌های دانش‌بنیان

وطن‌دوست تصریح کرد: خالص‌سازی ذوب برای جلوگیری از خردگی قطعات و نسوزها و در نتیجه افزایش کیفیت ذوب یکی از پروژه‌هایی است که در دستور کار ما قرار داشته و در آینده‌ای نزدیک، در این راستا محصولاتی را تولید خواهیم کرد.

وی در پایان ابرازداشت: فولاد مبارکه قوّت قلب شرکت‌های دانش‌بنیان فولاد است چراکه همکاری زیادی را با این شرکت‌ها داشته و ما به‌عنوان فعال در این عرصه از حمایت‌ها و تلاش‌های همه‌جانبه فولاد مبارکه بسیار خرسندیم و امیداوریم این حمایت‌ها که در ابعاد مختلفی انجام می‌شوند، تداوم یافته و همکاری‌های این شرکت با مجموعه‌های دانش‌بنیان در آینده گسترش پیدا کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید