در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و شورای اسلامی دیرستان تاکید شد؛

ساماندهی اسکله‌ گردشگری دیرستان تا پیش از نوروز

ساماندهی اسکله‌ گردشگری دیرستان تا پیش از نوروز
کدخبر : 41872

در جلسه‌ای با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دهیار و اعضای شورای اسلامی دیرستان، مشکلات این روستا و راه‌های برطرف‌سازی آنها بررسی و بر ساماندهی اسکله گردشگری تا پیش از نوروز تاکید شد.

افشار فتح‌الهی در این جلسه اظهار داشت: طرح آسفالت معابر روستایی در چندروز آینده در روستای دیرستان انجام خواهد شد و عملیات ساماندهی اسکله گردشگری نیز باهم افزایی سازمان و دهیاری تا پیش از ایام پرتردد گردشگری انجام می‌شود.

به گفته فتح‌الهی، جانمایی و اجرای پارکینگ برای خودروهای اهالی هنگام، اجرای جدول‌گذاری و پیورس اسکله، تامین روشنایی، تعیین تکلیف استقرار صیادان، جانمایی بازارچه گردشگری و اجرای مناسب توسط دهیاری از جمله مهمترین مواردی هستند که در اسرع وقت در حوزه بهسازی اسکله باید به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی میان سازمان و دهیاری‌ها و شهرداری‌های جزیره، افزود: اقدامات انجام نشده زیادی در جزیره قشم وجود دارد و برای تسریع روند پروژه‌های عمرانی و پاسخ به مطالبات مردم، تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همکاری در میدان حضور پیدا کنند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری‌های جزیره و همکاری مستمر با دهیاری‌ها، اضافه کرد: این روند نشان از عزم جدی سازمان برای دستیابی به توسعه همه جانبه و متوازن در جزیره دارد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز در تحقق این اهداف همکاری کامل داشته باشند.

بنابراین گزارش، در این جلسه محمود ابولی، دهیار، عبدالغفور سرافراز رییس و سایر اعضای شورای اسلامی حضور داشتند.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: