مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

عنوان «مرد سال فولاد ایران» را به دستان پینه‌بسته کارگران فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم

عنوان «مرد سال فولاد ایران» را به دستان پینه‌بسته کارگران فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم
کدخبر : 42012

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این که افتخار کسب عنوان «مرد سال فولاد ایران» را به همکاران خود در گروه فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم، گفت: بنده افتخار کسب این عنوان را به دستان پینه‌بسته کارگران، موی سپید بازنشستگان و درایت مدیران بلندهمت فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از دریافت تندیس مرد سال فولاد ایران در اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ اظهار کرد: مرد سال فولاد همکاران من در گروه فولاد مبارکه هستند که علی‌رغم وجود موانع بسیار، با وجود مشکلاتی که گریبان گیر صنعت است، توانستند تولید را حفظ کنند

وی افزود: مرد سال فولاد آنهایی هستند که رکوردهای پی‌درپی تولید را در فولاد مبارکه رقم زدند، مرد سال فولاد آن‌هایی هستند که در حمله بی‌سابقه سایبری به فولاد مبارکه، در کمتر از ۳۶ ساعت جریان تولید این شرکت را به‌طور کامل برقرار کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: مرد سال فولاد، کارگری است که با دستان پینه‌بسته کنار کوره کار می‌کند، مرد سال فولاد کسانی هستند که در شرکت‌های دانش‌بنیان و در اوج تحریم‌ها با بومی‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات، اجازه ندادند خدشه‌ای به تولید فولاد مبارکه وارد شود.

وی با بیان این که افتخار کسب عنوان مرد سال فولاد ایران را به همکاران خود در گروه فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم، اذعان داشت: بنده افتخار کسب این عنوان را به دستان پینه‌بسته کارگران، موی سپید بازنشستگان و درایت مدیران بلندهمت فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم که این مجموعه را تحویل ما دادند تا از آن به خوبی صیانت و بهره‌برداری می‌کنم.

در آیین اختتامیه بیست و چهارمین سمپوزیوم فولاد، شرکت‌کنندگان این سمپوزیوم با اکثریت آرا، محمدیاسر طیب‌نیا را به‌عنوان «مرد سال فولاد ایران» انتخاب کردند.

انجمن آهن و فولاد ایران همه‌ساله پیش از برگزاری سمپوزیوم فولاد، طی مکاتباتی از شرکت‌های مرتبط با صنعت آهن و فولاد درخواست می‌کند که هر شرکت یک نفر از مدیران و یا کارشناسان برجسته خود را که دارای حداقل ۲۰ سال سابقه کار مؤثر باشند، به‌همراه رزومه به این انجمن معرفی کنند؛ سپس این افراد در فهرست کاندیداهای انتخاب مرد سال فولاد هر سمپوزیوم قرار می‌گیرند.

در هنگام ثبت نام در این سمپوزیوم، فهرست کاندیداهای مرد سال فولاد معرفی‌شده از طرف شرکت‌ها در اختیار تمامی شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد؛ پس از جمع‌آوری آرای این افراد، در سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ و به انتخاب حاضرین در این سمپوزیوم، محمدیاسر طیب‌نیا ، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حداکثر آرا به‌عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شد.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید