معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ خبر داد؛

افزایش ۹ درصدی میزان تولید ۶ ماهه فولاد مبارکه در سال جاری

افزایش ۹ درصدی میزان تولید ۶ ماهه فولاد مبارکه در سال جاری
کدخبر : 42013

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه از افزایش ۹ درصدی میزان تولید ۶ ماهه نخست شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در کنار این موضوع، طراحی و تولید گریدهای ویژه و محصولات جدید نیز از دستاوردهای سال جاری بوده است.

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد اظهار کرد: نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد پس از چند سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا، با جدیت و حضور پرشور فعالان صنعت فولاد برگزار شده و این امر نشان می‌دهد دغدغه‌ مسائل مربوط به حوزه فولاد وجود دارد که برای به‌عنوان متولیان صنعت و تولید کشور بسیار رضایت‌بخش است.

وی با بیان این که سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ یکی از بهترین سمپوزیوم‌ها و نمایشگاه‌های چند سال اخیر بوده است، افزود: پرزنت‌های علمی و تخصصی سطح بالایی در سمپوزیوم فولاد ۴۰۱ ارائه شد و استقبال قابل توجه و بی‌نظیری از نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۱ گردیده است.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: غرفه گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه بستر ارزشمندی برای برگزاری جلسات و انجام مذاکرات اثربخشی بود که امیدواریم این ارتباطات مثمرثمر واقع شوند و منجر به افزایش سطح تعاملات با متولیان و اجزای زنجیره فولاد کشور شود.

توسعه محصول و تکنولوژی در دستور کار فولاد مبارکه

وی از افزایش ۹ درصدی میزان تولید ۶ ماهه نخست شرکت فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: در کنار این موضوع، طراحی و تولید گریدهای ویژه و محصولات جدید نیز از دستاوردهای سال جاری بوده است.

سلیمی در پایان با بیان این که پس از تولید ورق‌های API، فولادهای الکتریکی نیز در شرکت فولاد مبارکه به تولید رسیدند و اخیراً هم موفق به تولید فولاد زنگ نزن شده‌ایم، گفت: توسعه محصول و تکنولوژی در دستور کار فولاد مبارکه است و افق چند ساله این شرکت در مباحث تأمین انرژی، کاهش ضایعات، کاهش مصارف انرژی و توسعه محصول، افق روشن و امیدآفرینی است.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید