بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی پنجمین سفیر قرض‌الحسنه کشور شد

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی پنجمین سفیر قرض‌الحسنه کشور شد
کدخبر : 42150

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حکم پنجمین سفیر قرض‌الحسنه کشور را به آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی اعطا کرد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در دیدار با آیت‌الله «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی، ضمن تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، در رابطه با ظرفیت‌های دکتر مصباحی مقدم به‌عنوان یکی از صاحب‌نظران حوزه اقتصاد اسلامی و بانکداری قرض‌الحسنه گفت‌وگو کرد.

شمسی‌نژاد همچنین حکم پنجمین سفیر قرض‌الحسنه را به آیت‌الله مصباحی مقدم اعطا کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان قطره‌ای در دریای خروشان نهضت خدمت‌رسانی به این مرز و بوم، توفیق یافته است با ترویج سنت الهی و فرهنگ غنی قرض‌الحسنه، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه عدالت ورزی و کمک به محرومان جامعه و همچنین نیل به برنامه های دولت مردمی برای ایران قوی گام‌های اساسی بردارد.

اکنون که شما عالِم فرهیخته و اندیشمند را در پیمودن این مسیر الهی در کنار خود می‌بینیم، رجاء واثق داریم که همواره عزم و اراده خویش را در مسیر خدمت به میهن اسلامی به کار بسته‌اید تا دستانی را توانمند سازید، اندیشه‌ای را بارور نمایید و به خاطری آرامش بخشید.

نظر به فعالیت‌های درخشان اجتماعی و فرهنگی جناب‌عالی و پیشگامی در امور خیر و انسان دوستانه؛ با کمال امتنان و افتخار به دریافت عنوان «سفیر قرض الحسنه» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مفتخر می‌گردید. امید است در پیمودن این راه مقدس، همواره موفق و مؤید باشید.»

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید