مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت عنوان کرد :

بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشورایجاد کرده است

کدخبر : 42264

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران عنوان کرد : بیمه ایران با هوشمند سازی فرآیندهای بیمه گری تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کرده است. شعار ما در تحقق این هدف " ما می‌توانیم " بود ، با این هدف سامانه بیمه ایران من عملیاتی شد و این فرآیند بدون نگاه انتفاعی و صرفا بر اساس توسعه خدمات ، کاهش ترافیک ، کاهش رفت و آمد مردم و حذف کاغذ در کنار نقش حاکمیتی بیمه ایران در صنعت بیمه صورت گرفت . همین رویکرد باعث شد بیمه ایران حضوری فعال در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند داشته باشد.

حسن شریفی در این آیین که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ، مشعلی فیروز آبادی قائم مقام و اعضای هیات عامل  بیمه مرکزی،  مدیر عامل و  اعضای هیات مدیره بیمه ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه  و دبیر سندیکای بیمه گران ایران ، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی و نمایندگانی از انجمن های صنفی نمایندگان  و جمعی از بیمه گذاران بیمه ایران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، با تجلیل از غیرت ملی موسسین شرکت ، افزود :  بیمه ایران  ۸۸ سال در کنار مردم بوده و در بحران های مختلف اقتصادی  از جمله  جنگ نفتکشها ، بحران بیمه توسعه و حادثه تلخ منا و موارد بیشمار دیگر ، یاری رسان مردم بوده است و  این مسیر خدمت رسانی را به طور مستمرادامه خواهد داد.

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی های بیمه ایران  در سراسر کشور ، استفاده از نرم افزار‌های هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایه‌ها و توانمندی‌های این مجموعه برشمرد و با تشریح اقدامات جدید بیمه ایران گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هر چه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشته‌های مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونه‌ای از محصول جدید " اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من " را امروز رونمایی خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره در خصوص موضوع انتصابات  در بیمه ایران تصریح کرد :  یکی از موضوعات مهم در برنامه راهبردی بیمه ایران رعایت عدالت و جلوگیری از بروز انحرافات و شخصی سازی فرایندها  و بکارگیری ارزیابی ۳۶۰ درجه و فراخوان از همه همکاران  برای تصدی پست های مختلف مدیریتی بود و در این زمینه بازخوردهای خوبی نیز از همکاران گرفته شده است .

شریفی در ادامه تاکید کرد : یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه، تمرکز در تصمیم گیری و عدم اعطای اختیارات است . در  بیمه ایران با فراهم نمودن بسترهای مناسب  تفویض اختیار در بستر نرم افزار توانستیم علاوه بر افزایش کارایی،  نظارت موثرتری بر فرآینده ها داشته باشیم .  .همچنین  برای اولین بار در صنعت بیمه خانه فرهنگ در بیمه ایران تاسیس شد تا محفلی برای جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان و محلی برای تضارب آرای بین نسل کنونی و نسل قدیم و تلفیق قدمت و دانش باشد.

وی نیاز اصلی صنعت بیمه کشور  را  ا انسجام و همدلی دانست و اظهار داشت :  بیمه ایران سرمایه ملی ومتعلق به همه اقشار کشور است. شرکت های بیمه میتوانند  با انسجام ، هم دلی و دوستانه ،  اندوخته های خود را برای خدمت رسانی  هر چه بهتر در اختیار  مردم قرار  دهند. قطعا با همراهی همه  شرکت‌های بیمه  و یاری رسانی آنها به همدیگر شاهد کاهش  بسیاری از هزینه های اضافی تحمیل شده به صنعت بیمه خواهیم بود.

 

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید