استاندار کرمانشاه خبر داد

تصویب اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی برای توسعه ایران خودرو کرمانشاه

تصویب اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی برای توسعه ایران خودرو کرمانشاه
کدخبر : 42325

استاندار کرمانشاه با اشاره به این‌که در کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ است به دنبال اشتغال بیش‌تر جوانان بومی هستیم، گفت: طرح توسعه این پروژه با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان مصوب شده که پی‌گیری و اجرایی شدن آن در دستور کار قرار گرفته شده است.

بهمن امیری‌مقدم در بازدیدی از سایت ایران‌خودرو کرمانشاه، اشتغال جوانان کرمانشاهی را یکی از اولویت های مقام معظم رهبری و رییس‌جمهوری دانست و افزود: راه‌اندازی شیفت سوم کارخانه که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه در قرارگاه ملی اشتغال بود به زودی محقق خواهد شد.

وی از خودروسازی کرمانشاه به عنوان پروژه‌ای عظیم یاد کرد که بسیار مورد توجه استان است و ادامه داد: این‌که مدیران ایران خودرو این خط مونتاژ را در کرمانشاه راه‌اندازی کردند و جوانان استان در آن مشغول کار هستند، جای خرسندی دارد.

امیری مقدم با ابراز رضایت از عملکرد این شرکت خودروساز افزود: توسعه این پروژه را با جدیت پی‌گیری می‌کنیم و این موضوع در سفر رییس جمهوری به استان نیز مطرح شده و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

استاندار کرمانشاه علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق تولید، توجه به کیفیت محصول را هم ضروری دانست و افزود: بالا بردن کیفیت محصول در همه واحدهای تولیدی استان باید از اولویت های اصلی هر مجموعه‌ای باشد، چرا که افزایش کیفیت منجر به رضایتمندی مشتری خواهد شد.

بهمن امیری مقدم گفت: این تفکر کارگران خطوط تولید که عنوان می کنند، مصرف‌کننده محصولات تولیدی خودمان هستیم باید در تمام مجموعه های تولیدی استان رواج یابد.

استاندار کرمانشاه از مدیران شرکت ایران خودرو کرمانشاه هم خواست در کنار افزایش تولید و اشتغال، به موضوع ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و کسب رضایتمندی مشتریان نیز توجه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه نیز با اشاره به این‌که سال گذشته ۳۶ هزار دستگاه انواع پژو پارس در استان تولید شد، گفت: با راهبردهای مدیرعامل گروه صنعتی، همت مدیران و کارکنان تا پایان سال تعداد خودروهای تولیدی را به بیش از ۴۰ هزار دستگاه خواهیم رساند.

محمد ملکی گفت: امیدواریم با دید مثبت مسوولان استان، وزات صمت و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، طرح توسعه این واحد اجرایی شود.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید