مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد:

کیفیت، تولید محصولات جدید و صادرات سه ماموریت جدید مگاموتور

کیفیت، تولید محصولات جدید و صادرات سه ماموریت جدید مگاموتور
کدخبر : 42326

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مگاموتور باید کیفیت، تولید محصولات جدید و صادرات را در اولویت 30 ساله دوم فعالیت خود قرار دهد.

محمدعلی تیموری همزمان با 30 امین سالروز تاسیس مگاموتور در مراسمی که به منظور تجلیل از اولین مدیرعامل و موسس مگاموتور صورت گرفت ضمن بیان این مطلب افزود: مگاموتور در 30 ساله اول فعالیت خود اقدامات ارزشمندی را به جامعه صنعت خودروی کشور ارائه کرده و در آستانه ورود به 30 ساله دوم با توجه به شرایط امروز نیازمند رویکردهای متنوع تر از منظر فعالیت و تولید محصولات جدید،کیفیت بالا با محوریت صادرات خود است.

او گفت: با توجه به برنامه ریزی و هدف گذاری های انجام شده گروه خودروسازی سایپا، در سال گذشته هزار و 800 میلیارد تومان لوازم یدکی به بازار عرضه کرده است که این رقم در سال جاری به بیش از 3 هزار میلیارد تومان رسیده است و بنا داریم تا پایان سال 1401 این رقم را به  بیش از 8 هزار میلیارد تومان برسانیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مگاموتور نیز با توجه به قابلیت ها و توانمندی های خود همچنین حمایت ها و سیاست گذاری های اتخاذ شده توسط دولت در عرصه توزیع لوازم یدکی، باید در 3 سال آینده به رقم بالای سالی 30 هزار میلیارد تومان دست یابد.

 

روابط عمومی مگاموتور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید