بیمه ملت/

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در تبریز

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در تبریز
کدخبر : 42463

دکتر علیرضا یزدان‌دوست سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت به همراه چند نفر از اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت با حضور در همایش هم‌اندیشی با نمایندگان بیمه ملت در شعبه تبریز، به بررسی سیاست های شرکت و پاسخگویی به مطالبات نمایندگان پرداختند.

همایش هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در شهر تبریز با حضور علیرضا یزدان‌دوست سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت، محمد مهدی بهشتی‌نژاد نایب ‌رییس هیئت‌مدیره، مهدی کشاورز بهادری عضو و دبیر هیئت مدیره، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره، امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار، محمد ترابی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، مجید حسن‌پور سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران و داود حسین پور مدیر مالی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا یزدان‌دوست، سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت ضمن بررسی عملکرد شعبه تبریز در سال 1400 و شش‌ماهه اول سال 1401، به بیان سیاست‌های شرکت پرداخت و با تاکید بر پیگیری مشکلات نمایندگان تا مرتفع شدن آنها، گفت: نمایندگان خط مقدم حمایت و صیانت از برند شرکت هستند و برای ما خوشایند است که می‌بینیم نمایندگانی متعهد در اقصی نقاط کشور داریم.

یزدان دوست ضمن تشکر از اهتمام و همکاری نمایندگان با شعبه وکسب پرتفوی مطلوب با ضریب خسارت مناسب توسط نمایندگان محترم، اعلام کرد: آئین نامه حدود اختیارات قطعا بازنگری خواهد شد و با ابلاغ آن، شعب می توانند بیش از گذشته در ارائه خدمات به شبکه فروش فعالیت کنند.

مدیر عامل بیمه ملت با اشاره بر حمایت و صیانت از برند شرکت به نمایندگان گفت: مهم‌ترین وظیفه و اقدام نمایندگان باید راهنمایی صحیح بیمه گزار در انتخاب نوع پوشش، تسریع در فرایند صدور و پیگیری پرداخت خسارت های بیمه گزاران باشد

وی ضمن تاکید بر اهمیت تبلیغات، گفت: تبلیغات بایستی بر مبنای اثرگذاری آن بر شبکه فروش و ترغیب به خرده فروشی باشد.

مدیرعامل بیمه ملت در ادامه افزود: اهمیت موضوع آموزش نمایندگان موضوع بسیار مهمی است که مدیریت جدید آموزش بیمه ملت با ارائه برنامه های مدون، سعی بر رفع نیازهای آموزشی شبکه فروش در زمان مناسب خواهد داشت.

یزدان‌دوست با اشاره به اهمیت به موقع وصول مطالبات و اهتمام به دریافت حق بیمه از بیمه گزاران اظهار داشت: این مساله نقش مهمی در پرداخت خسارت های به موقع به زیان‌دیدگان خواهد داشت.

پیش از سخنان مدیرعامل، توحید علیزاده، رئیس شعبه تبریز گزارشی از عملکرد شعبه، فرایند جذب نماینده، افزایش ظرفیت شبکه فروش و دغدغه های شعبه و شبکه فروش ارائه داد و در ادامه منتخب نمایندگان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه مراسم نمایندگان استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل از مشکلات و درخواست های خود گفتند که از مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مواردی درباره توسعه بیمه های زندگی، افزایش حدود اختیارات، بررسی مسائل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات، درخواست تبلیغات هدفمند و بررسی آئین‌نامه‌های رفاهی نمایندگان بود و همچنین درخصوص بحث آموزش شبکه فروش و درخواست راهکارمناسب در جهت بهبود فرآیند فروش نیز درخواست هایی مطرح شد.

در بخش دیگری از این نشست، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره و ناظر بازاریابی و مهدی کشاورز بهادری عضو هیئت مدیره و ناظرمالی در خصوص افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران نکاتی را مطرح کردند و با تاکید بر اهمیت حفظ توانگری مالی، آگاهی از وضعیت ریسک‌های اعتباری و افزایش سهم بیمه‌های زندگی در بازار و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری شرکت توضیحاتی را ارائه کردند.

امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز بازارهای بالقوه را تشریح و درخصوص حمایت هرچه بیشتر از بازنشستگان و پوشش بیمه‌ای آن بیمه‌گزاران گرامی راهکارهای لازم را ارائه کرد و سیاست‌های شرکت را مبنی بر پرهیز از جذب پورتفوی زیان ده، افزایش شعب و طرح‌های خرده فروشی عنوان داشت.

همچنین محمد ترابی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص درخصوص اصلاح ساختارها، تیم سازی، اهمیت آموزش و بازنگری حدود اختیارات و تسریع در روند پرداخت خسارت بیمه های درمان توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه این نشست حسین پور مدیر مالی شرکت در خصوص اهمیت به موقع وصول مطالبات، نحوه اختصاص شارژ، مشکلات مالیاتی نمایندگان، روند پرداخت خسارت و انتظارات مالی شرکت از شبکه محترم فروش، توضیحاتی را ارائه کرد.

در انتهای این همایش، جلسه کوتاهی با منتخبی از کارگزاران فعال استان برگزار شد که مدیر عامل بیمه ملت و اعضای هیئت مدیره حاضر در مراسم از توانمندی‌های شرکت بیمه ملت و آمادگی جهت جذب پرتفوهای مطلوب و ارائه خدمات و هم اندیشی با کارگزاران برای ارزیابی مدیریت ریسک و ارائه نرخ و شرایط فنی، مذاکراتی را بعمل آوردند و کارگزاران نیز به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود از بیمه ملت پرداختند.

پایان بخش حضور یک روزه مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران در تبریز، حضور در شعبه، دیدار و گفتگو با همکاران و آگاهی از فعالیت‌ها و روند اجرای امور در شعبه و ارائه نقطه نظرات جهت بهبود فرآیند و انتظارات، مطالبی را عنوان کردند.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید