شرکت مدیران خودرو/

قرعه‌‌کشی بزرگ جام جهانی محصولات ام وی ام برگزار شد

قرعه‌‌کشی بزرگ جام جهانی محصولات ام وی ام برگزار شد
کدخبر : 42735

کمتر از دو هفته مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022، شرکت مدیران خودرو قرعه‌کشی بزرگ برندگان جایزه سفر به قطر را برگزار کرد.

شرکت مدیران خودرو که در سال‌های گذشته با معرفی کراس اورهای جوان‌پسند و تکنولوژی محوری مانند ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو  به یکی پیشروترین فعالان صنعت خودرو ایران از حیث نوآوری تبدیل‌شده طی ماه‌های گذشته اعلام کرد که قرعه‌کشی بزرگی را به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 برگزار خواهد کرد تا برندگان خوش‌شانس را راهی قطر کند. در پی این فراخوان و در راستای حمایت از تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی، قرعه‌کشی جایزه بزرگ سفر به قطر برگزار شد.

در این قرعه‌کشی که از ساعت 19 سه‌شنبه 17 ام ماه جاری با اجرای محمدرضا احمدی برگزار و به‌طور زنده از رسانه‌های مدیران خودرو بخش شد تمامی افرادی که از تاریخ 15 مهر ماه تا 15ام آبان ماه سال جاری اقدام به خرید محصولات برند ام وی ام کرده بودند به شکل خودکار شرکت داده شدند.

در این مراسم ابتدا آقای جک لی، مدیرعامل، روی صحنه آمد و ضمن اشاره به تاریخچه شرکت مدیران خودرو در خصوص دو ایده محوری در محصولات جدید برند ام وی ام سخنرانی کردند. آقای جک لی توضیح داد که «فشن و تکنولوژی» و «جوان‌پسند بودن» دو هدف اصلی هستند که محصولات ام او ام دنبال می‌کنند.

سپس آقای بابایی زاده، مدیر فروش برند ام وی ام روی صحنه آمد و درباره تغییراتی که محصولات برند ام وی ام در طول این بیست سال حضور در بازار ایران داشتند صحبت کرد. وی اشاره کرد که نسل به نسل و سال به سال بهتر شدن و به‌روز شدن، ویژگی‌ای است که محصولات ام وی ام را برای مردم هیجان‌انگیز می‌کند.

در نهایت، نوبت به قرعه‌کشی رسید. در طی این قرعه‌کشی که با حضور شخص مدیرعامل، مدیران ارشد و اصحاب رسانه برگزار شد نام میلاد حسین و آیدا سلطانیه از تهران و کلثوم کاروانی از ری، به عنوان سه برنده خوش‌شانس از گوی قرعه خارج شد.

 این برندگان:

    بلیط رفت‌وبرگشت به کشور قطر

    هزینه کامل یک هفته اقامت در این کشور در طول جام جهانی

    جهانی و همچنین بلیط بازی جذاب ایران و آمریکا

را از مدیران خودرو هدیه گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید