عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خبر داد؛

بانک توسعه تعاون 160 درصد سهمیه ابلاغی را به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران پرداخت نموده است

بانک توسعه تعاون 160 درصد سهمیه ابلاغی را به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران پرداخت نموده است
کدخبر : 42762

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از تحقق 160 درصد سهمیه ابلاغی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در ساری شرکت کرده بود اظهار داشت: به همت تمامی دستگاه های دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی و هدایتگری استاندار ساعی و دغدغه مند این استان شاهد جنب و جوش قابل تقدیر و فعالیت در مسیر توسعه هستیم.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در این مسیر هدفمند بانکها به عنوان تامین کننده منابع مورد نیاز جریان مولد و سازنده غیر قابل انکار می باشد.

ایرانی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها موسسه مالی و بنگاه اقتصادی بخش تعاون و اقتصاد در استان مازندران فعالیت فراتر از توان و حد انتظار داشته و این امر موجب رضایتمندی ذینفعان، مشتریان و مدیریت ارشد استان شده است.

رییس کمیته ریسک بانک توسعه تعاون تصریح نمود: بانکها در اجرای برنامه ها و تکالیف خود همواره دچار تلاطم می شوند که از مهمترین مخاطرات در سیستم های فراروی این صنعت می توان به ریسک اعتباری و نقدینگی اشاره کرد.

ایرانی خاطر نشان کرد: بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری طی مدت اجرای طرح و اعطای 210 هزار میلیارد ریال تسهیلات عمومی و پرداخت ۲۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان و 2760 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری، گویای قسمتی از خدمات بانک در دوره کنونی است.

ایرانی گفت: بانک توسعه تعاون در مازندران با 22 شعبه فعال در سطح استان با پرداخت تسهیلاتی در بخش های مختلف اقتصادی رویکردی توسعه ای و حمایتی داشته است و معادل 160 درصد سهمیه ابلاغی در طرح اشتغال پایداری و روستایی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی، تسهیلات مناسب پرداخت نموده است.

وی گفت: بخش تعاون اقتصاد کشور به عنوان فرابخش در حوزه های مختلفی می تواند بیش از پیش ایفای نقش و اعمال وظیفه نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون یادآور شد: بر اساس شاخص های بانک توسعه ای ، عملکرد بانک مطلوب و نقش آفرینی در قالبهای مختلف اقتصادی مورد اتکا و غیر قابل انکار است.

ایرانی در ادامه همایش و بازدید از غرفه های جانبی نمایشگاه از شعب شهر قائمشهر بازدید به عمل آورد و عملکرد این شعب را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

در این سفر حسن شریفی معاون عملیات بانکی، محمد مهدی احمدی معاون نظارت و حقوقی، احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری، معاونین و همکاران مدیریت شعب استان مازندران، عضو هیات مدیره بانک را همراهی می کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: