بانک ملی ایران/

بهره مندی بیش از 104 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی هفت ماه

بهره مندی بیش از 104 هزار نفر از تسهیلات بانک کارگشایی طی هفت ماه
کدخبر : 42764

بانک کارگشایی با اعتقاد و باوری عمیق به صورت پیوسته و مستمر در مسیر اجرا و ایفای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون تلاش کرده تا با پرداخت تسهیلات، زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری متقاضیان باشد.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد های بانک ملی ایران طی هفت ماه نخست امسال با وجود ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در اقصی نقاط کشور در مجموع تعداد 104 هزار و 610 هزار فقره وام قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش 10 هزار و 470 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در حال حاضر با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه در حداقل زمان بدون پرداخت اقساط ماهانه در ازای ترهین طلاآلات برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود است.

بانک کارگشایی نیز از فروردین تا پایان مهر ماه امسال نیز تعداد 48 هزار و 448 فقره تسهیلات قرض ‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و 489 میلیارد ریال و تعداد 56 هزار و 162 فقره تسهیلات جعاله به ارزش بیش از هشت هزار و 981 میلیارد ریال پرداخت کرده است. نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... از دیگر فعالیت های مهم این واحد است.

بانک کارگشایی با حضور همیشگی خود در کنار مردم سعی در کمک و ادای دین خود به آحاد مردم است و با محور قراردادن مبانی بانکداری اسلامی با تمام توان و با تجهیز و بکار گیری منابع مالی و با تلاش های گسترده نیز پیشرفت و توسعه کشور را مسئولیتی مقدس می داند و به عنوان پیش آهنگ تحول در گره گشایی مردم سهیم و منشا خیر و برکت است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید