بیمه میهن/

تغییرات مدیریتی در بیمه میهن با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور

تغییرات مدیریتی در بیمه میهن با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور
کدخبر : 42781

جلسه هم اندیشی مدیران بیمه میهن برای اصلاح و اعلام ساختار سازمانی و فرایندها با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور شرکت با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران برگزار شد.

در این جلسه سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل از اصلاح ساختار سازمانی موقت و فرایندهای داخلی بر اساس تصمیم اخیر اعضای محترم هیئت مدیره خبر داد و گفت باید بر اساس الزام نهادهای بالادستی و بورس با اصلاح ساختار سازمانی و سرعت بخشیدن به اصلاح فرایند ها امور شرکت را پیش ببریم و با تغییرات مدیریتی به ساماندهی شرکت بپردازیم.

شیخ الاسلامی تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی را یک امر طبیعی و لازمه پویایی این مجموعه دانست وگفت این تغییرات با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت و تکلیف حاکمیت شرکتی صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست. وی ضمن قدردانی از اعضای هیئت مدیره و مدیران حاضر در جلسه، گفت: قدرت بخشیدن به بخش بازاریابی که در قالب یک مدیریت مستقل و زیر نظر مدیرعامل فعالیت خواهد کرد یکی از این تغییرات است و تیم بازاریابی و فروش روی بازارهای قابل جذب برای بدنه بیمه میهن متمرکز خواهد شد.

وی افزود در ساختار جدید، مدیریت امور شعب، بازاریابی و شبکه فروش به دو مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت بازاریابی و فروش تغییر نام یافته است؛ تغییر دیگر در معاونت مالی، اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی است که به معاونت مالی، اقتصادی و برنامه ریزی تغییر نام یافت. وی همچنین از تفکیک مدیریت سرمایه انسانی و پشتیبانی از معاونت مالی و اقتصادی و برنامه ریزی خبر داد و گفت این مدیریت نیز به صورت مستقل و ذیل مدیریت عامل عمل خواهد کرد.

مدیرعامل بیمه میهن گفت این ساختار موقتی است و ساختار اصلی و جدید که با توجه به مأموریت های شرکت برای توسعه امور پیش بینی و تعریف شده، پس از تعیین اعضای جدید هیئت مدیره مشخص و اعلام خواهد شد.

در این جلسه آقایان حمیدی رئیس و مصطفوی عضو هیئت مدیره و همتی بازرس ویژه و مشاور مدیرعامل نیز به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با وضعیت شرکت و ساختار سازمانی پرداختند و این تغییرات را برای شرکت لازم و مثبت ارزیابی کردند.

بر اساس ساختار جدید و موقت سازمانی؛ آقایان روح اله پوریا به عنوان معاون مالی، اقصادی و برنامه ریزی، سیدمجتبی کریمی به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و محمدرضا منصوری نیز به عنوان مدیر مجتمع مرکزی بیمه میهن منصوب و مشغول به فعالیت شدند.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید