به مناسبت سی امین هفته کتاب؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در نمایشگاه بین المللی ماکو گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ کتاب در نمایشگاه بین المللی ماکو گشایش یافت
کدخبر : 42850

به مناسبت سی امین هفته کتاب و با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، با حضور امام جمعه ، فرماندار،‌دادستان و جمعی از مسؤلین سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نمایشگاه بزرگ کتاب در سالن همایش ها و نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

این نمایشگاه که همزمان با هفته کتاب و با شعار ما همانیم که می خوانیم برگزار شده است از ۲۱ الی ۲۷ آبانماه با عرضه ۲۵ هزار جلد با ۴۷۰۰ موضوع مختلف علمی فرهنگی هنری وآموزشی دایر می باشد.

این نمایشگاه در راستای ارتقای سرانه مطالعه و اجرای برنامه های عملیاتی معاونت فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ماکو در حال برگزاری است.

شایان ذکر است:‌ سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار ما همانیم که می‌خوانیم از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم آبان ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود و نام‌گذاری روزهای هفته کتاب به شرح زیر است:

شنبه بیست‌ویکم آبان ماه: کتاب، دانش‌آموز، آینده،‌ یک‌شنبه بیست‌ودوم آبان ماه: کتاب، خانواده، زندگی آگاهانه،  دوشنبه بیست‌وسوم آبان ماه: کتاب، دانشجو، پیشرفت دانش‌بنیان، سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان ماه: کتاب، کتابخوانی و کتابدار، چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان ماه: کتاب، رسانه و زبان‌فارسی،  پنج‌شنبه بیست‌وششم آبان ماه: ناشران، کتابفروشان و ارکان صنعت نشر و جمعه بیست‌وهفتم آبان ماه: کتاب، ورزش و جوانمردی

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید