عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

مهم‌ترین استراتژی بانک افزایش کیفیت سرمایه انسانی است

مهم‌ترین استراتژی بانک افزایش کیفیت سرمایه انسانی است
کدخبر : 42892

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: مهم‌ترین استراتژی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش کیفیت سرمایه انسانی است.

دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره بانک در سمینار مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به دستیابی به رشد پایدار منابع اظهار داشت: بانک به منابعی بیش از حد انتظار دست یافته و این حاصل تلاش همه همکاران و مدیران دلسوز بانک و همچنین بسترسازی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها در جهت افزایش منابع است.

وی با بیان اینکه باید در جمع‌آوری منابع مالی نهایت دقت را انجام دهیم، افزود: مأموریت اصلی بانک تأمین مالی منابع مورد نیاز برای اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد است. از این رو نباید دنبال فعالیت‌هایی برویم که در راستای قرض‌الحسنه نیست؛ بلکه باید در جهت مأموریت اصلی بانک قدم برداریم.

سیف‌اللهی تصریح کرد: نسبت مطالبات به مصارف بانک بسیار عالی است و این یکی از افتخارات بانک به شمار می‌رود. این مسأله بیانگر این موضوع است که انحراف در اهداف بانک قرض‌الحسنه رخ نمی‌دهد.

وی خاطرنشان ساخت: از همه همکارانی که دقت بسیار زیادی در بهداشت اعتباری دارند، سپاسگزارم و باید افتخار کنیم که این بانک دارای پایین‌ترین نسبت مطالبات به مصارف در کل شبکه بانکی است.

سیف‌اللهی عضو هیأت مدیره بانک با بیان اینکه مهم‌ترین استراتژی بانک تقویت کیفی نیروی انسانی است، اظهار داشت: از همه مدیران انتظار می‌رود از سرمایه انسانی بانک بهینه استفاده کرده و جذب، توزیع و حفظ دانش را به نحو احسن شکل دهند.

وی گفت: ریسک، ناشی از کمبود اطلاعات و دانش است و باید در خصوص سرمایه انسانی که یک سرمایه پایدار و مزیت رقابتی است، دقت بیشتری شود. مدیران مجهز به دانش، بزرگترین قوت یک سازمان هستند و سازمان‌هایی که این مزیت رقابتی را دارند، به‌راحتی قابل الگوبرداری نیستند.

سیف‌اللهی اظهار داشت: گسترش بانکداری دیجیتال بسیار حائز اهمیت است و استان‌هایی که در این حوزه عملکرد مناسبی دارند، در آینده‌ای نزدیک از استان‌های پیشتاز خواهند بود.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: چشم‌اندازی که مدیران بانک در نظر دارند، دستیابی به جایگاه بانک برتر جهان اسلام است که اگر این مورد رخ دهد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تبدیل به بانکی بدون رقیب می‌شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید