عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد:

نمایشگاه تراکنش؛ فرصتی مغتنم برای انتقال تجربیات مفید فعالان کسب و کارها

نمایشگاه تراکنش؛ فرصتی مغتنم برای انتقال تجربیات مفید فعالان کسب و کارها
کدخبر : 42950

محمدرضا ساروخانی، عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد، ۱۴شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور در نشست صمیمانه مرکز فابا که با همراهی جمعی از مدیران ارشد حوزه فناوری‌های مالی ایران انجام شد، گفت: برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران منجر به انتقال تجربیات مفید فعالان فضای کسب و کار می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد، در حاشیه این نشست که به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس مرکز فابا و نیز تشریح برنامه‌های هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی برگزار شد، در گفت و گو با فابانیوز،درباره اینکه برگزاری نمایشگاه تراکنش چه دستاوردهایی دارد، اظهار داشت: در ابتدا باید از رویکردهای مجموعه فابا در برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران تقدیر و تشکر کرد و به این موضوع اشاره داشته‌باشیم که کاری که مرکز فابا در ارتباط با برگزاری نمایشگاه انجام می دهد کار بسیار شایسته‌ای است.

نمایشگاه تراکنش

ساروخانی افزود: اقدام مرکز فابا در برگزاری دوره‌های آموزشی ستودنی است و این رویکرد سبب فعال شدن فضای بانکی کشور می‌شود که این مهم با برگزاری نمایشگاه تراکنش پررنگ‌تر نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع نمایشگاه تراکنش سبب انتقال تجربیات مثبت فضای کسب و کار می‌شود و از سوی دیگر سبب شناسایی نواقص کاری حوزه بانکی نیز می شود.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در نمایشگاه سالیانه تراکنش مطرح می شود رویکرد ما را نسبت به آینده تعیین می‌کند چرا که سرعت تحولات در نظام بانکی در حال افزایش است.

ساروخانی در ادامه با بیان اینکه در حوزه بانکی و فناوری محدودیت بودجه نداریم، تاکید کرد: در حوزه بانکی بودجه مدنظر را تامین کرده‌ایم چرا که در قبال جامعه مسئول هستیم و از این رو به صراحت می‌توان گفت که در تحقق مولفه‌های حوزه بانکی موفق عمل کرده‌ایم و در این مسیر فابا همراه ما بوده است.

نمایشگاه تراکنش

محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تشریح ساز و کارهای یک گفت و گوی هم اندیشانه، از همکاران خود خواست تا شرحی از برنامه‌های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و سایر برنامه‌های مرکز فابا را به اطلاع مدیران ارشد برسانند و سپس از چند برنامه زیر توسط مدیران رونمایی شد:

    کیک تولد پانزدهمین سالگرد تأسیس مرکز فابا

    برنامه‌های متنوع هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

    بخش متاورسی تراکنش تحت عنوان Meta Transaction

    تلویزیون تعاملی و بین المللی Transaction Tv

نمایشگاه تراکنش

گفتنی است، در این نشسست صمیمانه که از ساعت ۱۸ عصر همان روز آغاز شد، گفتگوهای دوستانه، عکس‌های خبری، مصاحبه‌های مطبوعاتی بخش ابتدایی نشست را به خود اختصاص داد، سپس کلیپی از اقدامات مرکز فابا در ۱۵سال گذشته و برنامه‌های این مرکز تحت عنوان «هفت مسیر فناورانه» برای سال جاری به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه تراکنش

در بخش دیگری از این نشست، پوستر برنامه‌های گام هشتم تراکنش به امضاء و تأیید مدیران رسید و در نهایت با صرف شام و بدرقه حاضرین، خاطره‌ای ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت ثبت شد.

خاطرنشان می شود، نمایشگاه تراکنش ایران در تدارک برگزاری هشتمین دوره خود در بازه سه روزه ۲۶ تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ می باشد. در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران موضوعات روز اکوسیستم صنایع مالی،بانکی، پرداخت و فناوری در ۱۲ محور به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود و فرصت مغتنمی است تا با گفتگوهای خردمندانه گره ای از مشکلات باز شود.

در این رویداد، علاوه بر برگزاری حضوری، در دنیای جدید متاورس نیز میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.

برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن( ۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه( ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید.

نامه فراخوان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایشگاه تراکنش

نمایشگاه تراکنش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید