کیش/

جام جهانی فوتبال نقطه همگرایی ملت ها و صلح جامعه جهانی

جام جهانی فوتبال نقطه همگرایی ملت ها و صلح جامعه جهانی
کدخبر : 42971

مدیر هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مسابقه کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال را رویدادی بین المللی با محوریت ایران عنوان کرد.

علی فروزان فر مدیر هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری مسابقه بین المللی کارتن و کاریکاتور جام جهانی فوتبال که عصر یکشنبه 22 آبان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، با بیان این که در آستانه جام جهانی 2022 قطر هستیم اظهار داشت: جام جهانی در حوزه زمانی مختلف و در بحرانی ترین شرایط تاریخی در هر زمان نقطه همگرایی ملت ها و صلح جامعه جهانی است‌ و به سمت امید و نشاط حرکت می کند و امیدواریم این شرایط در سطح بین الملل تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به این که رویکردی تمدنی و فرهنگی، کشور ایران را از سایر نقاط جهان متمایز کرده است افزود: ایران نیز به عنوان یکی کانون آرامش، نشاط و امید در سطح منطقه و دنیا محسوب می شود.

فروزانفر با بیان این که از آغاز سال جاری رویداد مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور با محوریت فوتبال تعریف شده است، گفت: با اعلام فراخوان این مسابقه از ابتدای تابستان امسال آثار ارسالی به دبیرخانه جمع آوری شد.

مدیر هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نگاه ملی به رویداد های هنری را یکی از چالش های فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: این مسابقه با محوریت ایران شکل گرفته است و رویدادی بین المللی و نقطه عطفی در حوزه کارتون و کاریکاتور به شمار می رود.

وی با بیان این که جمع آوری آثار از 72 کشور یک کار خاصی است که تنها از یک تیم حرفه ای انتظار می رود، اظهار داشت: تلاش بر این شده  تا اکران آثار تنها محدود به جزیره کیش و شهر تهران نباشد و در تمام کلان شهرها و مراکز استان ها آثار در قالب گالری ها و بیلبوردهای شهری به نمایش گذاشته شود.

علی فروزانفر افزود: این رویداد تنها محدود به کشورهای حاضر در جام جهانی نبوده و شرکت کنندگانی از 5 قاره جهان در این مسابقه حضور دارند.

مدیر هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نگاه سرگرمی به موضوع جام جهانی را یک اپیدمی در دنیا عنوان کرد و گفت: کشورهایی که به صورت جدی در موضوع جام جهانی سرمایه گذاری می کنند نگاهی اقتصادی و یا فرهنگی دارند.

وی تصریح کرد آثار ارسالی از 72 کشور، یک هزار و 736 نگاه عمیق فرهنگی داشته و نگاه سطحی در این آثار کمتر به چشم خورده و شاهد آثار فاخری از هنرمندان هستیم.

لازم به ذکر است در نشست خبری مسابقه بین المللی کارتن و کاریکاتور جام جهانی فوتبال رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این جشنوارهو محمد نیکجو سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزیزاله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم و رضا اردلان مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید