بانکداری دیجیتال، استراتژی کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

بانکداری دیجیتال، استراتژی کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است
کدخبر : 43040

دکتر «ناصر سیف‌اللهی» اظهار داشت: اولین استراتژی آتی بانک، بانکداری تمام دیجیتال است، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و رضایتمندی مشتریان می‌شود.

دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به همراه «احمدرضا فرجی» معاون مدیر امور استان‌ها در سفر به استان سمنان و بازدید از شعب این بانک، عملکرد کارکنان این استان را مثبت ارزیابی و از روند نزولی مطالبات بانک در این استان، نسبت به پایان سال گذشته ابراز خرسندی کردند.

در نشستی که با کارکنان بانک در استان برگزار شد، ابتدا «شهریار سکوتی» مدیر شعب بانک در استان به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان پرداخت و در خصوص راهبردهای آتی استان، تمرکز بر طرح پرداخت حقوق و دستمزد مهریار، توسعه حساب‌های جاری و توسعه خدمات الکترونیک را از برنامه‌های اصلی در مدیریت شعب استان دانست.

در ادامه دکتر «سیف‌اللهی» ضمن قدردانی از «شهریار سکوتی» مدیر شعب بانک در استان سمنان بر معرفی هر چه بیشتر و بهتر بانک به مردم استان تأکید کرد و ارائه خدمات به مشتریان با سعه صدر و مشتری‌مداری را از اولویت‌های مهم در کار بانکداری خواند.

وی افزود: اولین استراتژی آتی بانک، بانکداری تمام دیجیتال است، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و رضایتمندی مشتریان می‌شود، همچنین دومین استراتژی بانک عدم توسعه فیزیکی شعب و سومین استراتژی بانک نیز افزایش سهم درصد منابع بانک در کشور خواهد بود.

عضو هیأت مدیره بانک گفت: همه ما وظیفه داریم این استراتژی‌ها را با جدیت دنبال کنیم؛ زیرا بنا داریم روز به روز خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم و جایگاه برترین بانک جهان اسلام را به خود اختصاص دهیم.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید