در شش ماهه نخست سال جاری،

صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه آزاد ماکو به ۹۳میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید

صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه آزاد ماکو به ۹۳میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید
کدخبر : 43071

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌در ۶ ماهه نخست سال جاری صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه آزاد ماکو به خارج از کشور به ۹۳/۸ میلیون دلار رسید.

علی قنبری روز دوشنبه افزود: در این دمدت ۱۷ میلیون دلار نیز صادرات مجدد از منطقه صادر شده است.

وی با بیان اینکه صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه به سرزمین اصلی در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال بوده است ادامه داد: در این مدت صادرات کالای سرزمین اصلی به خارج از کشور از طریق منطقه آزاد ماکو ۸۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش ، از ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تاکنون ۵۸۸ میلیون دلار صادرات از منطقه آزاد صورت گرفته همچنین صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه به خارج از کشور ار ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تا کنون ۴۰۹ میلیون دلار و صادرات مجدد ۱۷۹ میلیون دلار برآورد شده است.

همچنین صادرات کالای تولیدی در منطقه آزاد ماکو به سرزمین اصلی از بدو فعالیت منطقه تا کنون بیش از ۱۸۳ هزار میلیارد ریال می باشد.

از ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تاکنون ۲۸۴ میلیون دلار واردات به منطقه آزاد ماکو ثبت شده است که از این میزان ۸۹ میلیون دلار مواد اولیه و مشاین آلات صنعتی، ۱۶ میلیون دلار واردات وسائط نقلیه و ۱۷۹ میلیون دلار کالاهای همراه مسافری وارد منطقه آزاد ماکو شده است.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید