در راستای تداوم توسعه فرهنگ بیمه در مدارس؛

میهن زنگ بیمه را در زنجان به صدا درآورد

میهن زنگ بیمه را در زنجان به صدا درآورد
کدخبر : 43104

بیمه میهن در راستای تداوم توسعه فرهنگ بیمه در مدارس، زنگ بیمه را به صورت نمادین در یکی از مدارس استان زنجان به صدا درآورد.

در این برنامه فرهنگی که با هدف ترویج فرهنگ بیمه و آشناسازی دانش آموزان پایه با مفاهیم بیمه ای در سالن ورزشی مدرسه ابتدایی دکتر امیر اعلم غضنفریان زنجان با حضور رئیس شعبه بیمه میهن و هیات رییسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه اجرا گردید، کارشناس بیمه میهن در جمع دانش آموزان به بیان اهمیت و نقش بیمه در زندگی انسان ها و توسعه کشور پرداخت و گفت: دانش آموزان در واقع سفیران اثرگذار در جمع خانواده ها هستند و تبیین بیمه در مدارس فرصتی مناسب برای آشناسازی خانواده ها با مقوله بیمه است و آینده دانش آموزان نیز در گرو سرمایه گذاری والدین در این عرصه است.

وی با اشاره به اینکه اولیاء و مربیان در نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه نقش موثری دارند، خاطرنشان ساخت: در برنامه نمادین زنگ بیمه در مدارس که برای دانش آموزان پایه ابتدایی اجرا می شود، دانش آموزان بنحو مقتضی مفاهیم بیمه ای را به زبان ساده فرا می گیرند و بیمه در اذهان آنها و خانوده هایشان نقش می بندد و به این ترتیب افزایش نفوذ بیمه در کشور رقم می خورد.

شایان ذکر است که طی این برنامه؛ ضمن تشریح مفاهیم بیمه‌ای به زبان ساده برای دانش آموزان، یک گروه هنری نیز به اجرای نمایش بیمه ای به صورت شاد و موزیکال پرداختند و در پایان مراسم ضمن پذیرایی از مهمانان و دانش آموزان، پک آموزشی از جمله کتاب و لوح فشرده پویانمایی بیمه ای به دانش آموزان اهداء شد. در این برنامه همچنین با اجرای مسابقه و طرح سوال بیمه ای، به قید قرعه به تعدادی از دانش آموزان نیز جوایزی اعطاء گردید.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید