مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد؛

ارتقای امکانات پلاژ بانوان کیش

ارتقای امکانات پلاژ بانوان کیش
کدخبر : 43158

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پلاژ بانوان بر ضرورت ارتقای امکانات و بهسازی ابنیه و تجهیزات این مجموعه ورزشی-گردشگری تاکید کرد.

مهدی کشاورز رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز سه شنبه 24 آبان به همراه محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و عزیزاله فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش از پلاژ بانوان بازدید و با کارکنان این مجموعه گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش مهدی کشاورز در این بازدید با بیان این که ارائه خدمات مطلوب در پلاژ بانوان به عنوان یکی از جاذبه های پرطرفدار گردشگری منطقه نقش مهمی در جذب و افزایش رضایتمندی گردشگران کیش دارد، اظهار داشت: با توجه به این که استاندارد سازی خدمات و امکانات پلاژ بانوان، سبب رونق گردشگری و افزایش زمان ماندگاری مسافران کیش خواهد شد، امکانات این مجموعه به سرعت ارتقاء یافته و زیر ساخت های خدماتی آن تکمیل می شود.

تدوین طرح جامع برای جانمایی ابنیه پلاژ، بهسازی فضای خارجی و مسیر ورودی پلاژ، بهبود روند تامین آب شیرین مجموعه، ایجاد رمپ و مسیر ویژه تردد ویلچر در نوار ساحلی، تجهیز اتاق مراقبت های ویژه مصدومان و استقرار پایگاه هلال احمر برای تسریع ارائه خدمات درمانی در حوادث احتمالی، بهسازی جایگاه های نجات غریق و ایجاد پیشخوان اطلاعات در فضای باز، از جمله دستورات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ارتقای امکانات و تجهیزات پلاژ بانوان بود.

وی با تقدیر از شرکت عمران، آب و خدمات برای اجرای مرحله نخست طرح بهسازی پلاژ گفت: شرایط فعلی نسبت به قبل به طرز چشمگیری بهبود یافته اما هنوز تا وضعیت ایده آل فاصله داریم و تلاش می کنیم تا روند بهسازی این مجموعه تا سه ماه آینده تکمیل شود.

بهبود شرایط فعالیت کارکنان پلاژ و ناجیان غریق و رسیدگی به وضعیت استخدامی و مسائل معیشتی و رفاهی آنان از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با اشاره به اینکه بخشی از بهسازی فضای پلاژ در ماه های گذشته انجام شده است گفت: بهینه سازی فضای موجود و بهبود شرایط فعالیت ناجیان و کارکنان این مجموعه علاوه بررضایتمندی بانوان همکار در پلاژ، زمینه ساز ارائه خدمات با کیفیت تر به گردشگران هم خواهد بود که بزودی اجرایی می شود.

لازم به ذکر است پلاژ بانوان با مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع و امکانات و خدمات مناسب در شمال شرقی جزیره ساخته شده و هر روزه از ساعت 10صبح  تا 18 پذیرای ساکنان و گردشگران است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید