با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان؛

قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت

قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت
کدخبر : 43420

با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، قابلیت‌ها و خدمات کارت‌های تنخواه و خانواده بانک رفاه کارگران افزایش یافت.

"امکان پرداخت انواع قبوض با مبالغ بالا" از جمله قابلیت‌ها و خدمات جدیدی است که به کارت‌های تنخواه مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران افزوده شده است و این مشتریان می‌توانند با استفاده از این خدمت جدید قبوض خود را بدون محدودیت مبلغ پرداخت کنند.

براساس این گزارش، "ایجاد قابلیت ارسال پیامک تراکنش و مانده مبلغ قابل استفاده در کارت‌های تنخواه و خانواده" خدمت جدید دیگری است که به خدمات این کارت‌ها افزوده شده است و مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با فعال‌سازی این خدمت جدید، به صورت لحظه‌ای پیامک تراکنش‌های انجام شده و مانده محدودیت کارت‌های مذکور را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، مشتریان حقوقی که از کارت‌های تنخواه استفاده می‌کنند و مشتریان حقیقی که دارنده کارت‌های خانواده هستند، می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک بانک رفاه کارگران با معرفی شماره موبایل خود برای کارت (تنخواه یا خانواده) مربوطه، نسبت به فعال‌سازی پیامک کارت اقدام کنند.

مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و قابلیت‌های کارت‌های تنخواه و خانواده، به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 8525-021 تماس حاصل کنند.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید