پتروشیمی لردگان/

بازدید مدیران ارشد پترول از پتروشیمی لردگان

بازدید مدیران ارشد پترول از پتروشیمی لردگان
کدخبر : 43494

مدیران ارشد گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس طی بازدیدی از واحدهای مختلف پتروشیمی لردگان اقدامات پیشبینی شده برای افزایش ظرفیت تولید مورد بررسی قرار دادند.

علی علیرضانژاد نماینده ستاد و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری پترول با تمجید از تلاش‌های صورت گرفته و ماندگار مدیران و کارکنان در این مجتمع بزرگ، گفت: پتروشیمی لردگان از شرکت تولیدی و ارزشمند پترول میباشد. در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و توسعه سرمایه های انسانی، خواستار توجه کامل به کیفیت و دقت روش های ارزیابی و استفاده از رویکردهای جدید و موثر در فرایند توانمندسازی و توسعه نیروی متخصص وهمچنین نیروی انسانی را سرمایه هر شرکتی دانست.

این مدیر ارشد پترول ادامه داد: مجموعه مدیران پتروشیمی لردگان با مدیریت و تجربه مدیرعامل وقت و کمکهای همه جانبه گروه و بررسیهای متعدد تخصصی خاطرنشان کرد، امید است انشالله ضمن پایداری و افزایش تولید تا رسیدن به ظرفیت اسمی به این مهم  دست پیدا کنیم.. علیرضا نژاد در پایان با بیان اینکه مدیران جهادی در هر عرصه‌ای ورود کردند موفق ظاهر شده‌اند تاکید کرد: مجموعه «پترول» پشتیبان پتروشیمی لردگان است.. محسن محمودی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان ضمن تشکر از حضور ایشان و هیئت همراء در پتروشیمی لردگان گزارش کامل از وضعیت کنونی مجتمع را ارائه دادند. مدیرعامل پتروشیمی لردگان با بیان اینکه این شرکت توانسته با همت و پشت کار کارکنان به چند رکورد مهم دست پیدا کند،از ثبت رکورد 35 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه که خود رکوردی بسیار عالی درصنعت پتروشیمی میباشد ابراز  امیدواریکرد و این مهم را پشتوانه بزرگی برای ثبت م رکورد 40 میلیون نفر ساعت بدون حادثه دانست، و ازدیگر افتخارات، ثبت رکورد88 درصدی استفاده از نیروی بومی و آموزشهای تخصصی در این حوزه ابراز امید واری کرد.

 

روابط عمومی پتروشیمی لردگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید