شمسی نیا ، معاون بهره برداری فولاد سنگان اعلام کرد :

رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی تولید گندله تا آبان 1401

رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی تولید گندله تا آبان 1401
کدخبر : 43711

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در ادامه روند تولید مستمر و باکیفیت و با ثبت رکوردهای متعدد، دستیابی به ظرفیت تولید نامی 5 میلیون تن گندله را در دست تحقق دارد.

شمسی نیا ، معاون بهره برداری فولاد سنگان اعلام کرد : رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی تولید گندله تا آبان 1401

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در ادامه روند تولید مستمر و باکیفیت و با ثبت رکوردهای متعدد، دستیابی به ظرفیت تولید نامی 5 میلیون تن گندله را در دست تحقق دارد.

فولاد سنگان امسال رکوردهای تولید قابل توجهی را در کارخانه گندله و کنسانتره ثبت کرده است. کارخانه گندله‌سازی این شرکت با بیش از ۲۰ درصد از ظرفیت نامی اش  فعالیت داشته و تولید در کارخانه کنسانتره سازی نیز علی رغم وجود مشکلات جاری، توانسته ایم از ظرفیت اسمی عبور کنیم.

رشد تولید در سایه رکوردها محقق می گردد

معاون بهره برداری فولاد سنگان با اشاره به روند رو به رشد تولید در این شرکت عنوان کرد : فولاد سنگان در شش ماه نخست سال ، با وجود مشکلات ناشی از قطعی خطوط برق و چالش‌های متاثر از آن موفق به تولید بیش از 2 میلیون و 300 هزار تن گندله شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، روند رشد بیش از 14 درصد را نشان می دهد و مطمئنا رشد تولید، این نکته مهم را در پی دارد که ،  رشد تولید در سایه رکوردها تحقق یافتنی است.

شمسی نیا اضافه کرد : همکاران توانمند و جهادگر ما موفق به ثبت سه رکورد تولید ماهیانه گندله شدند که نتیجه این کارتیمی به تولید بیش از ۵۸۰ هزار تن گندله در شهریور ماه انجامید و البته بالاترین میزان رشد تولید ماهیانه در شش ماهه اول سال ، در تیرماه به دست آمد که نسبت به مشابه سال قبل، ۱۰۲ درصد میزان تولید گندله شرکت افزایش یافت و گفتنی است بالاترین رکورد تولید روزانه گندله به میزان ۲۰ هزار و چهارصد تن رسیده است.

رشد 90 درصدی تولید کنسانتره و 14 درصدی تولید گندله تا آبان 1401

وی خاطرنشان کرد: فولاد سنگان بعنوان عضوی از گروه پرافتخار فولاد مبارکه و بعنوان  تامین کننده بخشی از گندله شرکت فولاد مبارکه با همت تلاشگرانش توانست، رشد کلی  90 درصدی در تولید کنسانتره و رشد 14 درصدی در افزایش تولید گندله در هشت ماه سال 1401  را نسبت به همانند سال قبل به دست آورد که این مهم فقط با همت و تلاش کارکنان خدوم و  پشتیبانی و همراهی مدیریت ارشد این شرکت محقق گردید.

معاون بهره برداری فولاد سنگان با اشاره به رشد قابل توجه تولید کنسانتره و گندله تاکنون، اعلام داشت: خوشبختانه تولید کنسانتره و گندله تا پایان مهر ماه سال جاری رشد قابل توجهی را تجربه نموده و آمارهای تولیدی ، به ترتیب به میزان  231هزار تن و 517 هزار تن بوده که رشد 58 درصدی تولید کنسانتره  و رشد 10 درصدی تولید گندله را نسبت به مشابه سال نشان می دهد.

وی با اشاره به هدف گذاری تولید در فولاد سنگان اشاره نمود و افزود : کارکنان باغیرت در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، براین باورند که میتوانیم در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برای نخستین بار پس از بهره برداری ، به تولید پنج میلیون تن گندله دست یابیم.

معاون بهره برداری فولاد سنگان نیز از رشد تولید در آبان ماه نیز خبرداد و ادامه داد : در ادامه مسیر تولید با کیفیت و مستمر در آبان ماه نیز با تولید بیش از  245 هزار تن کنسانتره  شاهد رشد بیش از 50 درصدی نسبت به مشابه سال قبل را شاهد هستیم و این در حالی است که تولید کنسانتره در مدت مشابه سال قبل حدود171 هزار تن بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  این روند تولید نیز در کارخانه گندله سازی با تولید بیش از 471 هزار تن در آبان ماه همراه بوده که میزان تولید در مدت زمان مشابه سال قبل بیش از 465 هزار تن بوده که  رشد حدود یک و نیم درصدی ، قابل مشاهده است وانشالله با تکیه بر لطف الهی و تلاش و توکل شاهد اعتلای کشور، در  تمامی امور از جمله  صنعت و اقتصاد باشیم.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید