مدیر شعب بانک در استان بوشهر:

اشتغال ناپایدار باعث ایجاد معوقات بانکی در وام خوداشتغالی است

کدخبر : 43811

«رضا صابری» گفت: مددجویان کمیته امداد به سمت درآمدهای پایدار سوق داده شوند تا از محل درآمد حاصل شده، امکان بازپرداخت اقساط خود را داشته باشند.

«رضا صابری» مدیر شعب بانک در استان بوشهر در دیدار با دکتر «محمدرضا میری» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، پیشنهاد داد اعتبارات در مسیر درآمدهای پایدار مانند خرید تضمینی وزارت نیرو مصرف شود.

«صابری» ضمن مرور تعاملات ۵ساله بانک و کمیته امداد، در راستای کاهش معوقات بانکی وام‌های تکلیفی و خوداشتغالی مددجویان این نهاد، پیشنهاد کرد که مددجویان به سمت درآمدهای پایدار مانند مشارکت در طرح خرید برق تضمینی وزارت نیرو (سرمایه‌گذاری در خرید پنل‌های خورشیدی) سوق داده شوند تا از محل درآمد حاصل شده، امکان بازپرداخت اقساط خود را داشته باشند.

«میری» نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی چند ساله بانک و کمیته امداد، با بررسی عملکرد بانک‌های استان در حوزه وام اشتغالزایی، عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر از مجموع سهمیه وام تکلیفی قانون بودجه سال ۱۴۰۱، در رتبه دوم استانی قرار داشته و در ۸ ماه ابتدایی سال بالغ بر ۸۰ درصد از تعهد سالانه خود را ایفا کرده که خود به معنای توانمندی تیم کاری و برنامه‌ریزی دقیق مجموعه مدیریت بانک در سطح استان است.

نگرش بانک قرض‌الحسنه به اقتصاد مانند بانک‌های تجاری نیست

وی اظهار داشت: نگرش بانک قرض‌الحسنه به اقتصاد مانند بانک‌های تجاری نیست، بلکه فلسفه وجودی آن انجام امور مربوط به قرض‌الحسنه بوده و هدف غایی و مشترک بانک و کمیته امداد همواره کمک به محرومان و خانواده‌های گرفتار بوده است.

میری همچنین وصول مطالبات بانکی را، به جهت اهمیت بازگشت سرمایه‌های عمومی برای تأمین بودجه پرداخت وام به سایر نیازمندان در صف دریافت کمک، از وظایف برجسته مشترک ۲ مجموعه دانست و برای تأکید موضوع به واحدهای زیرمجموعه جهت همکاری در زمینه وصول مطالبات را اعلام کرد.

«رضا وهام» معاون مدیر شعب استان نیز، در راستای حمایت از کارکنان مجموعه‌های حقوقی، بسته حقوق و دستمزد بانک با عنوان طرح «مهریار» را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و یاری‌رسانی به کارکنان سازمان‌های مختلف در تأمین مالی و معیشتی به کمیته امداد استان معرفی کرد.

وی همچنین از اقدام بانک به ارائه بیمه عمر برای کارکنان مجموعه‌های حقوقی خبر داد و به مزایای آن اشاره کرد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید