گروه مپنا/

دستاوردهای گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران

 دستاوردهای گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران
کدخبر : 43835

گروه مپنا در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران ضمن ارائه دستاوردهای خود در حوزه صنعت برق در غرفه‌ای اختصاصی، یک قرارداد و یک تفاهم‌نامه را نیز با حضور وزیر نیرو امضا کرد.

قرارداد تأمین تجهیزات، نصب، راه‌اندازی دو واحد گازی MGT-70 و احداث نیروگاه نکا به ظرفیت مجموع 324 مگاوات، میان مدیران عامل گروه مپنا و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به امضا رسید. همچنین تفاهم‌نامه ساخت بار اول روتور توربین GE – F9 نیز میان مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) به نمایندگی از گروه مپنا و شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی امضا شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران، فرصتی برای حضور و نمایشِ توانمندی‌های فعالان صنعت راهبردی برق و گسترش روابط با عموم ذی­نفعان و فعالان داخلی و بین‌المللی محسوب می‌شود و گروه مپنا نیز با اختصاص غرفه‌ای وسیع در سالن خلیج فارس با رویکرد عرضه محصولات و خدمات حضور یافته است و نمایندگانی از  حوزه‌های احداث نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، سرمایه‌گذاری طرح‌های نیروگاهی، تولید تجهیزات اصلی نیروگاه، خدمات تعمیر و نگهداری انواع نیروگاه‌ها، بازرگانی و نیز مدیریت ارتباطات و بازار گروه حضور دارد. همچنین مپنا با اختصاص غرفه‌ای در محوطه باز، به ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه‌های انرژی، هوشمندسازی و برقی سازی می‌پردازد.

اطلاع‌رسانی دربارۀ آخرین فناوری‌ها، توجه ویژه به بازطراحی نیروگاه‌های جدید، معرفی قابلیت­های نوین در عرصۀ بهره­برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر، بررسی توسعۀ نیروگاه‌های خصوصی و شناسایی فرصت­های موجود در بازارهای داخلی و منطقه‌ای از مهم‌ترین موضوعات مطرح در این نمایشگاه است.

شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تهران، بیست و نهم آبان تا دوم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید