مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خبر داد؛

منطقه ویژه اقتصادی پیام به شرکت های فعال در حوزه موبایل و دیتاسنتر زمین واگذار می‌کند

منطقه ویژه اقتصادی پیام به شرکت های فعال در حوزه موبایل و دیتاسنتر زمین واگذار می‌کند
کدخبر : 44038

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از واگذاری اراضی این منطقه بصورت اجاره بلند مدت 25 ساله به سرمایه گذاران در بخش های دیتا سنتر و موبایل خبر داد.

مهندس اکبر قنبرپور افزود: تبدیل پیام به یکی از قطب های اصلی تولید گوشی های هوشمند، از برنامه های شبکه ملی اطلاعات است که در این راستا برنامه هایی با هدف ایجاد زیست بوم طراحی و تولید تلفن همراه در این منطقه در حال اجرایی شدن است.

وی تصریح کرد: به همین منظور، طی فراخوانی سرمایه گذاران و تولید کنندگانی در حوزه تولید، توزیع و خدمات پس از فروش در این بخش می توانند از از مزایای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استفاده و در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

قنبرپور تبدیل پیام به قطب فناوری های نوین را از دیگر برنامه های این منطقه عنوان و تاکید کرد: همچنین شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات مرکز داده نیز می توانند با شرکت در این فراخوان از ظرفیت ایجاد شده برای راه اندازی دیتاسنتر خود در قطب مرکز داده پیام بهره گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان، زمینه برای فعالیت این شرکت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تسهیل شده است گفت: در قالب این فراخوان، این منطقه در نظر دارد تا در چارچوب قوانین مناطق ویژه اقتصادی و در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، بهای اجاره زمین را برای شرکت های دانش بنیان دارای تأییدیه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با 15 درصد تخفیف محاسبه نماید.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط واجدین شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری های نوین در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره کرد وگفت: ارایه درخواست سرمایه گذاری و گزارش طرح توجیهی، دارای شرایط احراز صلاحیت فنی و اقتصادی و شرایط رده سه محیط زیستی، صنایع غیر آلاینده و سبز از جمله این شرایط است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت زمین برای واگذاری، اولویت با شرکت هایی است که اطلاعات درخواستی را به دقت تکمیل و در زمان مقرر ارایه نماید بیان داشت: متقاضیان واجد شرایط تولید تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات می بایست از تاریخ پنجم تا سی ام آذرماه ضمن مراجعه به سایتwww.payamaviation.ir فرم های مربوطه را تکمیل و ثبت نمایند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۶۳۳۲۶۶۰۲۷و یا شماره ۰۹۱۲۵۶۶۷۲۶۱ اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تماس حاصل نمایند.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید