مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد؛

ارائه خدمات بانکی بر مبنای قرض‌الحسنه و بر اساس نیاز سازمان‌ها

ارائه خدمات بانکی بر مبنای قرض‌الحسنه و بر اساس نیاز سازمان‌ها
کدخبر : 44109

«رضا قرائی‌پور»با اشاره به توانمندی‌های بانک در حوزه قرض‌الحسنه بیان داشت: این آمادگی وجود دارد تا با بررسی نیازهای سازمان، محصولی را بر مبنای عقد قرض‌الحسنه و در جهت رفع نیاز سازمان طراحی کنیم.

مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی، از پروژه‌های در حال احداث توسط دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و بیمارستان امام حسین(ع) این شهر بازدید کرد.

دکتر «رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک که به دعوت «محسن زنگنه» نماینده مردم تربت حیدریه به این شهرستان سفر کرده بود، ضمن همراهی با دکتر «علی نیکزاد» نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، از پروژه‌های در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی از جمله پردیس دانشکده پزشکی و همچنین پروژه توسعه بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کرد.

قرائی‌پور در این بازدیدها، اقدامات انجام شده در حوزه سلامت را بسیار مهم و مؤثر توصیف کرد و گفت: خدمت به مردم باید در همه بخش‌ها فراگیر باشد و حوزه سلامت از جمله بخش‌هایی است که در این چند سال اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، با درک شرایط سخت مردم در مقابله با بیماری کرونا، با اهدا ۲۵هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی مربوط به پیشگیری و درمان کووید۱۹ به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به یاری کادر درمان و مردم آمد.

قرائی‌پور ادامه داد: مأموریت این بانک کمک به اقشار کم‌برخوردار جامعه است و این مهم را از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه در حوزه اشتغالزایی، درمان، کمک‌هزینه تحصیل و... انجام می‌دهد.

وی با اشاره به توانمندی‌های بانک در حوزه قرض‌الحسنه بیان داشت: این آمادگی وجود دارد تا با بررسی نیازهای سازمان، محصولی را بر مبنای عقد قرض‌الحسنه و در جهت رفع نیاز سازمان طراحی کنیم.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید