مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تخفیف‌ 50 درصدی سفر به قطر برای فعالان اقتصادی جزیره

تخفیف‌ 50 درصدی سفر به قطر برای فعالان اقتصادی جزیره
کدخبر : 44145

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه تخفیف‌های 50 درصدی سفر به قطر برای بازی ایران و آمریکا خبر داد.

ایوب زارعی ضمن تبریک پیروزی تیم ملی ایران در مقابل ولز به مردم کشور اظهار داشت: به همین مناسبت سازمان منطقه آزاد قشم شرایط تخفیفی برای تسهیل حضور علاقه‌مندان و فعالان جزیره قشم در بازی کشورمان در مقابل آمریکا فراهم کرده است.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی جزیره می‌توانند از تخفیف 50 درصدی بلیت پرواز قشم به دوحه و تخفیف 29 درصدی تهیه بلیت بازی بهره‌مند شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن دعوت از علاقه‌مندان گفت: حضور پرشمار هواداران ایرانی در قطر برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2022 در مقابل آمریکا و نمایش همبستگی ملی،  به تقویت روحیه جنگنده تیم کشورمان کمک شایانی خواهد کرد تا پیروزی غرورآمیز دیگری را رقم زنند.

گفتنی است، بلیت پرواز رفت‌وبرگشت قشم به دوحه به قیمت 22 میلیون تومان است که با احتساب 50 درصد تخفیف سازمان منطقه آزاد قشم به نرخ 11 میلیون تومان قابل تهیه است.

هزینه بلیت بازی CAT3، 320 دلار و CAT2، 420 دلار است که شامل تخفیف 29 درصدی خواهد شد.

هیاکارت قطر نیز به قیمت 2 میلیون تومان در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند تا پایان ساعت کاری امروز یک‌شنبه 6 آذرماه 1401 مدارک خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۹۱۳۷۷۷۰۹ ایمیل :naderi.travelagency@gmail.com-gsm۷۶۳@gmail.com ارسال کرده و یا با شماره تلفن‌های :۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۵-۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۶-۰۷۶۳۵۲۲۳۳۲۲-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۵-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۶-۰۷۶۳۵۲۲۷۱۹۷ تماس بگیرند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید