تا پایان آذر:

بیمه آسیا به مناسبت روز بیمه تخفیف می دهد

بیمه آسیا به مناسبت روز بیمه تخفیف می دهد
کدخبر : 44195

بیمه آسیا به مناسبت روز بیمه در رشته های مختلف بیمه ای اموال و زندگی تخفیفات و تسهیلات خرید تا 70 درصد ارائه می دهد.

روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت روز بیمه (13 آذر)، اعلام کرد شرکت بیمه آسیا در راستای تحقق توسعه بیمه در کشور، تخفیفات و تسهیلات ویژه بیمه ای را در رشته های اموال و زندگی تا پایان آذر ماه سال جاری ارائه می کند.

بنابر این اطلاعیه، این تسهیلات بیمه ای شامل تخفیف ها و تسهیلات ویژه با شرایط اقساطی در رشته های بیمه های بدنه و بیمه شخص ثالث اتومبیل وهمچنین ارائه تخفیف های ویژه در بیمه منازل مسکونی و واحدهای صنعتی و غیر صنعتی است.

 از سوی دیگر در این مدت؛ در بیمه های مهندسی در رشته های تمام خطر مقاطعه کاری و عیوب اساسی و پنهان ساختمان و همچنین در بیمه های باربری، در نرخ حق بیمه های صادراتی، وارداتی، داخلی و ترانزیت  تا 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

این گزارش می افزاید، ارائه بیمه حوادث انفرادی عادی (دارای پرسشنامه) با 20 درصد تخفیف  و در بیمه های عمر و پس انداز تا 70 درصد تخفیف در هزینه های اداری از دیگر خدمات ارایه شده در طرح تسهیلات بیمه آسیا به مناسبت روز بیمه می باشد.

بر اساس این اطلاعیه، هموطنان عزیز جهت تهیه بیمه نامه های فوق و به منظور برخورداری از تخفیفات ارائه شده، می توانند تا پایان آذر ماه سال جاری به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید