کیش/

ایجاد تشکل های حرفه ای عکاسان گردشگری در جزیره کیش

ایجاد تشکل های حرفه ای عکاسان گردشگری در جزیره کیش
کدخبر : 44245

مرتضی رمضانی گالشی از ایجاد تشکل های حرفه ای عکاسان گردشگری به منظور تسهیل در صدور مجوزهای عکاسی، توانمند سازی عکاسان گردشگری و تخصصی شدن فعالیت های این حوزه، خبر داد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که ایجاد تشکل های حرفه ای اقدامی ارزشمند در راستای ساماندهی، حمایت، نظارت، آموزش و توانمند سازی جامعه عکاسان گردشگری است، گفت: بعضی مواقع مشاهده می شود که عدم استاندارد سازی نرخ های عکاسی نا رضایتی برای مسافران و گردشگران را در برخی هتل ها و سایر تاسیسات گردشگری ایجاد می کند.

رمضانی گالشی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برخی از غرفه های عکاسی با قیمت های غیر متعارف اجاره داده می شود که منجربه افزایش پکیج می شود از این رو لزوم و ضرورت نظارت از سوی کلیه جوامع و معاونت گردشگری را می طلبد.

وی، اظهار داشت: با ارائه خدمات با کیفیت عکاسی می توان ساحلی آرام، دریای چشم نواز، آسمان آبی و سفر خاطره انگیزی را از جاذبه های گردشگری کیش در ذهن مسافران تداعی کرد.

مرتضی رمضانی گالشی بر ضرورت ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در جزیره کیش تاکید کرد و افزود: ظرفیت های ارزشمند حوزه عکاسی با ایجاد تشکل های حرفه ای در سطح جامعه هنری کیش متحول می شود.

رمضانی گالشی در رابطه با تدوین ضوابط و شیوه نامه تشکل های حرفه ای عکاسان گردشگری، خاطر نشان کرد: با برگزاری نشستی با تمام اعضاء و تعریف اساسنامه، انتخابات زیر نظر معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید