بانک رفاه کارگران/

"فرا رفاه" بانک رفاه کارگران؛ دروازه‌ای برای ورود به بانکداری دیجیتال و بدون شعبه

"فرا رفاه" بانک رفاه کارگران؛ دروازه‌ای برای ورود به بانکداری دیجیتال و بدون شعبه
کدخبر : 44274

در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و بانکداری دیجیتال، سامانه "فرا رفاه" (نئوبانک) بانک رفاه کارگران به بهره‌برداری رسید.

در این سامانه (نسخه مبتنی بر سیستم عامل Android) به عنوان دروازه‌ای برای ورود به بانکداری دیجیتال و بدون شعبه، علاوه بر احراز هویت و افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به‌صورت کاملاً غیرحضوری، تمامی خدمات بانکی مربوطه به مشتریان این بانک ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، احراز هویت غیرحضوری مشتری با استفاده از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به صورت غیرحضوری، ثبت درخواست صدور کارت و تحویل آن در آدرس اعلام شده از سوی مشتری، امکان ردگیری مرسوله پستی (کارت ارسال شده) در سامانه، تخصیص رمز اول کارت و فعال‌سازی رمز هریم به‌صورت غیرحضوری، درخواست صدور کارت المثنی، تغییر رمز کارت، فعال‌سازی‌/غیرفعالسازی کارت، ارائه خدمات بانکی مبتنی بر حساب و کارت، ارائه سرویس ویژه مدیریت خودکار قبوض شرکت‌های خدماتی و اپراتورهای تلفن همراه و... ازجمله خدمات غیرحضوری هستند که از طریق سامانه فرارفاه (نئوبانک) بانک رفاه کارگران به مشتریان این بانک ارائه می‌شود.

شایان ذکر است، در راستای افزایش رضایتمندی متقاضیان به‌منظور دریافت خدمات بانکی از این سامانه، مشتریان از پرداخت تمامی هزینه‌های ارائه خدمت یادشده برای نصب اپلیکشین، افتتاح حساب و صدور و ارسال کارت اولیه معاف هستند.

لازم به ذکر است، امکان اخذ برنامه موبایلی "فرا رفاه" (نسخه مبتنی بر سیستم عامل Android) از طریق فروشگاه اینترنتی "کافه بازار" و پورتال اطلاع‌رسانی بانک به نشانی اینترنتی: https://refah-bank.ir/fararefah فراهم است.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: