آیگپ/

پخش زنده دیدار ایران-آمریکا از آیگپ همراه با جوایز هیجان‌انگیز

پخش زنده دیدار ایران-آمریکا از آیگپ همراه با جوایز هیجان‌انگیز
کدخبر : 44315

تیم ملی فوتبال ایران امشب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود و این دیدار به صورت زنده از آیگپ پخش خواهد شد.

تیم ملی ایران در حالی امشب به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود که این دیدار در تاریخ هشتم آذرماه که به عبارتی از آن به عنوان روز ملی فوتبال در ایران یاد می‌شود، می‌تواند یک دیدار حماسی باشد و مجددا تاریخ ساز شود، چرا که شاگردان کیروش تنها 90 دقیقه با صعود فاصله دارند.

امشب، تیم ملی ایران در دیدار مقابل آمریکا تنها با کسب یک تساوی از گروه B رقابت‌ها صعود خواهد کرد و درخشش ستاره‌های تیم ملی مقابل ولز این امید را ایجاد کرده است که سفیدپوشان تیم ایران به نتیجه دلخواه خواهند رسید.

آیگپ، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در ادامه پوشش جام جهانی 2022 قطر دیدار حساس ایران و آمریکا را به صورت زنده پخش خواهد کرد. کاربران این اپلیکیشن ایرانی با تماشای بازی از آیگپ و همچنین پیش بینی نتیجه این دیدار می‌توانند برنده 3 دستگاه  PS5 و همچنین 100 شارژ 100 هزار تومانی برای 100 نفر از کاربران باشند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران برگزار می‌شود.

برای نصب و بروزرسانی اپلیکیشن آیگپ و پیش بینی بازی و همچنین تماشای این تقابل حساس،  کافی است بر روی لینک https://u.igap.net/d:6917 کلیک کرده و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

 

روابط عمومی آیگپ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: