با حضور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد؛

تقدیر از پرستاران شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه شهید دارا قشم

تقدیر از پرستاران شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه شهید دارا قشم
کدخبر : 44411

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و درمانگاه شهید دارا قشم با حضور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر شدند.

حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در آیین روز پرستار ضمن ابلاغ پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، اظهار داشت: پرستاران بزرگ‌مردان و بزرگ‌زنانی هستند که عاشقانه برای بهبود حال مردم ایثار و فداکاری می‌کنند و جهاد پرستاری را در عرصه درمانی نمایان می‌سازند.

وی ادامه داد: این قشر زحمت‌کش در دوران کرونا با از جان‌گذشتگی در صف اول مبارزه با ویروس منحوس قرار داشت و جان بسیاری از هموطنان مدیون کوشش‌های بی‌دریغ آنان است.

به گفته حجت‌الاسلام آخوندی، مردم و مسئولین قدردان زحمات پرستاران و کادر درمان هستند و امیدواریم ارتقای وضعیت رفاهی و آموزشی بخشی از تلاش‌های آنها جبران شود.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: چشم امید بیماران در زمان بحران به دستان شفابخش پرستاران و کادر درمان گره خورده و امیدواریم این دستان شفابخش و روحیه جهادی همواره ناجی انسان‌ها باشند.

بنابراین گزارش، در آیین تقدیر از پرستاران و کادر درمان علاوه بر سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیداحمدحسینی، سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و یاسر مرادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید