دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد ایران اظهار کرد:

فولادسازان؛ در تلاش برای ساماندهی مشکل قطع گاز و مدیریت سوخت

فولادسازان؛ در تلاش برای ساماندهی مشکل قطع گاز و مدیریت سوخت
کدخبر : 44437

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: امروز مسئله انرژی فولادسازان یک دغدغه جدی است و در موضوع گاز برنامه مدونی با شرکت ملی گاز (وزارت نفت) خواهیم داشت تا قطعی گاز و کمبودهای حاصل از آن در بخش فولاد به‌خوبی مدیریت شود.

سید رسول خلیفه سلطانی در حاشیه نمایشگاه ایران متافو تصریح کرد: شرکت‌های فولادسازی باید با یک برنامه منظم، خود را وفق بدهند و این امر در زمینه برق، امسال ساماندهی شد.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه تنظیمی در زمینه برق تابستان امسال شرکت‌ها دچار قطعی برق مخل تولید نداشتند، بلکه با تشویق برای تولید شبانه و نیز زمان کم باری شبکه، تجربه مناسبی نسبت به سال‌های گذشته بود که این امر تداوم خواهد یافت.

خلیفه سلطانی خاطرنشان ساخت: بر اساس برنامه‌ریزی برای مدیریت سوخت، یک هماهنگی بین شرکت گاز و فولادسازان اجرایی خواهد شد تا مشکلی در زمینه تولید فولاد بروز نکند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: محدودیت تولید انرژی در کشور را می‌توان با برنامه‌ریزی مدیریت کرد و این امر به سود دو طرف است.

وی اضافه کرد: تخصیص منابع محدود باتوجه‌به نیازهای متعدد، این هنر مدیریت است که ضمن تداوم تولید، این شرایط را پشت سر گذارد.

ایران در چارچوب سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد را برنامه‌ریزی کرده و اکنون حدود ۴۵ میلیون تن ظرفیت این بخش است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸b این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید